Szkolny kramik z różnościami

środa, 27 lutego 2019

Wędrownik Cała jestem w koronkach-DT Craft Style

Dzień dobry:)
Dziś długa inspiracja dla Craft Style:)
Niedawno z trasy po Polsce wrócił do mnie mój wędrownik, który chcę Wam pokazać:)
Wymyśliłam sobie tytuł "Cała jestem w koronkach", czyli w wytycznych były koronki, ewentualnie motyle. Należało narysować trasę wędrownika. I wszystko w pastelowych kolorach. Można było wstawić cytat. 
Całość przygotowywałyśmy na bazie albumowej z Papelii. Pod wędrownikiem będzie pełne materiałoznawstwo... A teraz zapraszam do oglądania:)
Okładka mediowa, w koronkach, spryskana mgiełką turkusową. (Po trudnych wydarzeniach rodzinnych miałam ogromną potrzebę koloru. Dziś pewnie zrobiłabym ją w beżach, albo bardzo jasną...) Sporo guzików, kulek styropianowych, tekturka, kwiaty, motyle, mikrokulki i krople rosy...




 Przód i tył :)

 ...i mój wpis na papeliowych papierach.
Po lewej mapa Polski z trasą wędrownika, a pod nią wkładka z wytycznymi. Po prawej uskrzydlona ja, w kwiatach, koronkach, w papeliowej ramce, w towarzystwie motyli...







 i strony przygotowane przez moje koleżanki z DT









Mam nadzieję, że ktoś wytrzymał ilość zdjęć:)
A teraz obiecane materiałoznawstwo
Ja zastosowałam:
I produkty na kolejnych kartach
Dziękuję Dziewczynom za piękne wpisy, a Wam za cierpliwość w oglądaniu :)
Pozdrawiam:)
Dziękuję za każde dobre słowo, które zostawiacie:)

41 komentarzy:

  1. Piękny jest ten albumik. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Ale piękna koronkowa praca. Cudownie zmediowana okładka i prześliczne wnętrze. Wszystko fantastycznie skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow, piękna praca. Każda strona inna, każda z jakimś przekazem, każda cudna...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny album! Uwielbiam mediowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, piękny, dopracowany w każdy szczególe album. Cudo stworzyłyście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna pamiątka, ale okładka MEGA!!!!! Ludka powinnaś poważnie pomyśleć o mediach :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały ...ja też mam swój jeden wędrowny album...szkoda że tak mało osób chce się bawić , kiedyś było wiejącej chętnych ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ kolorowo i radośnie! I optymistycznie :) A okładka niesamowicie błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszedł, bardzo fajna pamiątka i cudne wpisy. Strona z sukienką mega mnie zachwyciła <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To storna Ewy, piękna...Mnie też zauroczyła :)

      Usuń
  10. Ludko, jest przepiękny! Ty pieknie go wymyśliłaś i ozdobiłaś, a dziewczyny dodały piękne wpisy. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały album, widać że jest dla ciebie ważną osobistą pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno tu nie byłam. Pozdrawiam i życzę dalszej aktywności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, bardzo się cieszę,że zajrzałaś:)

      Usuń
  13. Niesamowity pomysł z takim albumem, pięknie ozdobiony :)

    OdpowiedzUsuń

  14. Witaj!

    Dziękuję Ci za wpisy, które tu publikujesz.
    Jak wiesz, wkrótce Google+ przestanie istnieć. Jeśli chcesz mieć ze mną jeszcze kontakt, byłoby mi bardzo miło.
    Podeślij mi link do siebie, a ja zapraszam Cię do zapisu do listy, z którą utrzymuję kontakt, za pośrednictwem swojej strony.

    https://patryktarachon.pl/zamknieta-lista/

    --
    Patryk Tarachoń

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękna koronkowa praca, podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna praca, tak piękna, że nie mogę się napatrzeć, ta okładka, ta sukienka, no po prostu dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka moja, sukienka koleżanki :)Cieszę się,że Ci się podoba :)

      Usuń
  17. [MEGA 4K] Fast & Furious: Hobbs and Shaw (2019) Pelicula Online gratis!, La V.e.r ~ Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw (2019) peliculas en castellano mega hd, [[Ver]] Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw (2019) Pelicula Completa Online En Español Latino Subtitulado, Ver Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw Online [123Pelicula] 720p Peliculas Completos, ^VER.,PElicula^ ” Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw ” Pelicula Completa Online en Español Subtitulada

    [MEGA 4K] Fast & Furious: Hobbs and Shaw (2019) Pelicula Online gratis!

    La V.e.r ~ Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw (2019) peliculas en castellano mega hd

    ^VER.,PElicula^ ” Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw ” Pelicula Completa Online en Español Subtitulada

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)