Szkolny kramik z różnościami

sobota, 12 maja 2018

Męska kartka urodzinowa- DT Papelia

Witam Was serdecznie i zapraszam do obejrzenia mojej inspiracji dla Papelii:) 
Dziś męska kartka urodzinowa:)
Użyłam do niej świetnych papeliowych tekturek i maski, a także wosków z Craft Style. 
Kwiaty wycięłam z papieru kraftowego i pomiziałam złotym woskiem :) Resztę widać :)




 Produkty, które znajdziecie na półkach sklepowych to :



Mam nadzieję, że się Wam karteczka podoba:)
Jutro niespodzianka na blogu sklepowym:) Zapraszam :)
Miłego weekendu:)
PS Ja juz po obozie:) Wszyscy wrócili cali i zdrowi, i mam nadzieję zadowoleni:)
Byłam Obelixem:) A obozowe zmagania można zobaczyć na stronie mojej szkoły;)

17 komentarzy:

  1. Prześliczna karteczka w ciepłej kolorystyce. Bardzo mi się podoba to pomazianie złotym woskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna. Efekt uzyskany za pomocą maski prezentuje się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna paca:) Wspaniałe faktury:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne faktury mediowe, piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna. Wspaniale się mieni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka w pięknych, przytulnych, ciepłych barwach. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka, taka na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trudne są te męskie tematy, ale wybrnęłaś świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna praca. Świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie Wam dziękuję za tyle ciepłych słów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)