Szkolny kramik z różnościami

niedziela, 17 września 2017

Kurs z magiczną pianką- DT Craft Style

Witam Was w ostatnią niedzielę tego lata:)
Na dziś przygotowałam kilka propozycji jak wykorzystać piankę o niezwykłych możliwościach -Magic Foam, którą znajdziecie w sklepie Craft Style.
To jest dzisiejsza moja inspiracja na blogu sklepowym.
Przygotowałam sobie piankę, tusze, papiery, nagrzewnicę i elementy, które będę wykorzystywać w dalszej części;)
Dziękuję Izie za fotografowanie moich zmagań:)
Piankę należy odpakować z folii, hehhe.. Następnie ją podgrzać:
i docisnąć do wybranego przez nas materiału, którego odbicie będziemy później wykorzystywać:)
Ja wykorzystałam małą szydełkową serwetkę:
To co mi się odbiło potuszowałam
.. i odbiłam na przygotowany papier..
Całe tło odbiło się bardzo ciekawie:
poźniej dołożyłam jeszcze jedną odbitkę i w ten sposób przygotowałam sobie tło do kartki...
Po wykorzystaniu wzoru przetarłam mokrą chusteczką piankę i znów ją podgrzałam... W ten sposób zniknął stary wzór a ja mogłam odbiż kolejny
Tym razem wybór padł na liść paprotki
Liść odbił się bardzo dobrze

...potuszowałam więc piankę z wzorem i ochoczo wzięłam się za odbijanie:)
Znów starłam tusz i znów podgrzałam piankę. Tym razem odbiłam śnieżynkę szydełkową:)
i odbiłam na kartkę:)
Spróbowałam też z tują:)
I na koniec chcę Wam pokazać, jak wykorzystałam tło, jedno z pokazanych wyżej. Mam nadzieję, że rozpoznacie które:) 
Przygotowałam kartkę ślubną :)
Do przygotowanego wcześniej tła dołożyłam bukiet z suszonych i papierowych kwiatów ( przeze mnie złożonych ), papeliowy tekturkowy napis, koronkowe kwiaty, trochę dratwy i kilka kropel rosy:)



Wykorzystane sklepowe materiały:
Mam nadzieję, że spodobał Wam się kurs na magiczną piankę:) Z pewnością potraficie wymyśleć wiele innych zastosowań:) Pochwalcie się;)
Dziękuję za Wasze wizyty, za miłe słowa, które zostawiacie :)
 Pozdrawiam serdecznie

43 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu:) Mam nadzieję,że komuś się przyda:)

      Usuń
  2. A ja się zawsze zastanawiałam do czego ta pianka służy... super. Już wiem dzięki Tobie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że mogłam przybliżyć odrobinę do czego pianka służy:)

      Usuń
  3. Pierwszy raz tą piankę widze :) fajna zabawa :) dziękuję za kursik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj fajna, polecam...:) Zwłaszcza,ze można sobie tło zmieniać i próbować z różnymi materiałami:)

      Usuń
  4. Właśnie niedawno oglądałam sposób wykorzystania tej pianki. Cudowne tła udało Ci się uzyskać. A karteczka z takim tłem prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez widziałam tła ze sznurkiem i guzikami... spróbowałam bardziej w moim stylu i wyszło całkiem fajnie:) Jestem zadowolona:) Cieszę się że Ci się kartka podoba:)

      Usuń
  5. Mam tą magiczną piankę i pierwsze próby za sobą. Wykorzystywałam metalowe elementy ( łańcuszki, guziki, monety itp. ) też fajnie się odbijały i tworzyły ciekawe tło. Kartka ślubna na tle paprotki wyszła bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam wcześniej z innymi materiałami, te które wybrałąm są bardziej w moim klimacie. Myślę,ze zastosowań jest całe mnóstwo i o to w tym chodzi:) Pokazęsz co Ci wyszło? Ja jeszcze próbowałam z wojskowym orzełkiem, też fajnie sie odbił;)

      Usuń
    2. Niestety nie mam do pokazania, nawet nie wiem gdzie to posiałam, może kiedyś wrócę do tego to wtedy.

      Usuń
  6. Gdyby nie Ty, nie wiedziałbym do czego taki klocek-pianka służy:) Kurs ciekawy, jasno wszystko wytłumaczone i pokazane, po prostu super! A efekt końcowy, czyli karteczka, jest wyśmienity!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za pomoc w powstaniu kursu:) Cieszę się,że wytłumaczyłam jasno, to pierwszy mój taki kurs:) Buźki:)

      Usuń
    2. Cała przyjemność po mojej stronie :)

      Usuń
  7. Świetny kursik:) A kartka wyszła przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Twój kurs Ludko :) pianka bardzo interesująca, śliczne motywy wymyśliłaś :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie to wymyśliłaś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie wiedziałam o istnieniu takiej pianki. Super kursik i piękna kartka 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że mogłam pokazać coś nowego:)

      Usuń
  11. Super, że pokazujesz takie nowości! mam wrażenie, że są rzeczy, które wyjda świetnie i takie , które trochę gorzej. Zabawa na pewno świetna i szansa na oryginalne wzory! Najlepiej wyszła ta serwetka i paproć. Dzięki za kursik- pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę uprzejmie:) Dziękuję za dobre słowo:) Pozdrwaiam:)

      Usuń
  12. Super ta pianka. Człowiek przegląda sklepy internetowe, widzi takie rzeczy i zastanawia się do czego to służy. ;) świetny kursik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zapraszam do zakupów i sprobowania:)

      Usuń
  13. No proszę, to już wiem po co ta pianka. :) Super podpowiedź, jak ja wykorzystać, Ludko!
    I piękna kartka na końcu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko:) Cieszę się,że kurs moze być przydatny:)

      Usuń
  14. fajna ta pianka! bardzo ciekawie to nam pokazałaś, dziękuję, a karteczka prześliczna!ślę buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej, nawet nie widziałam, że jest coś takiego jak magiczna pianka :) Dzięki Tobie już wiem i jakby co, to będę wiedziała jak to wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:) KOniecznie wypróbuj, bo mozna szukać swojego tła i swoich rozwiązań:)

      Usuń
  16. Najbardziej spodobała mi się paproć ;) Świetne tło dla pięknej kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy efekt. Te liściowe wychodzą super. Kartka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna zabawa, musze kiedyś wypróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ta pianka ma z pewnością mnóstwo możliwości:)

      Usuń
  19. Super kursik i widać zabawa przednia i bardzo wciągająca:). Sama poczyniłam takie próby z magiczną gąbką z Rossmanna:). Kartka wyszła śliczna i bardzo elegancka:). Pozdrawiam Ludko:).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)