Szkolny kramik z różnościami

niedziela, 24 września 2017

Pamiątka Chrztu św - DT Papelia

Witajcie w pierwszą jesienną niedzielę:)
Dziś dla Papelii przygotowałam dużą kartkę z okazji Chrztu św.
Wyszła bardzo delikatnie, pastelowo. Zieleń z białokremowymi dodatkami i odrobiną różu. Z piękną subtelną papeliową maską i papeliowymi listeczkami. Kwiatuszki są mojej produkcji:) A do tego wszytskiego kilka kropel porannej rosy:) I żadnego promyka słonecznego... Wielka szkoda ;)





i same warstwy...
Papeliowe produkty, które wykorzystałam do zrobienia kartki:



Zapraszam do sklepu na zakupy:)
Z serca dziekuję za wszystkie odwiedziny i za każde pozostawione słowo:) 
Cieszę się bardzo, że się Wam spodobał mój kurs:)
Pozdrawiam Was bardzo ciepło:)

23 komentarze:

  1. Śliczna , pastelowa :) Piekny bukiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem przepiękna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna, delikatna kartka.
    Uścisk, Ludko.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna delikatna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, słodka karteczka :)
    U mnie też pada deszcz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko:)
      Dziś trochę lepsza pogoda, może jeszcze będzie ładnie :)

      Usuń
  6. Przepiękna pamiątka! Pastelowa i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło przepięknie, dziewczęco i delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo delikatna i śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)