Szkolny kramik z różnościami

niedziela, 2 lipca 2017

Kartka z bukietem róż - DT Papelia

Dziś niedzielny poranek, witam Was więc bukietem róż:) 
Nietypowym, bo akwarelowym ;) Przygotowanym dla Papelii:)
Nałożyłam go na piękną tekturkę chmurkę i na postemplowane osobiście tło:) 
Przewiązałam kokardą z zielonej i kremowej dratwy i skropiłam ranną rosą:)






Do wykonania kartki  wykorzystałam ze sklepu
tekturkę chmurkę floral

stempel z piękną różą
 stempel z listkami
 stempel z tekstem
 i bloczek akrylowy
Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja kartka i zachęciłam Was do stemplowania:) 
Zapraszam do sklepu, bo tam stempli i stempelków różnej maści dostatek:)
Pozdrawiam i dziękuję za wszytskie odwiedziny, zwłaszcza te okraszone słowem😍💝:)
Dobrego wakacyjnego czasu:)


29 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka! Ta kartka bardzo dobrze obrazuje jak piękne prace mogą powstać przy użyciu w głównej mierze stempli :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mi miło:) Dziękuję za dobre słowo:) Pozdrawiam także:)

      Usuń
  2. Ludko, piękny poranny, skropiony rosą bukiet róż.
    Uściski niedzielne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna! Przepięknie wyszły Ci róże. Są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, pięknie pokolorowane róże i listki, pięknie postemplowane tło, no majstersztyk, zjawiskowo się prezentuje karteczka, no i te kropelki rosy, beauty!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mi posłodziłaś;) Pęknę z dumy:) Dziękuję:)

      Usuń
  5. Piękna praca, świetnie wykorzystane stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Róże to majstersztyk. Ja niedawno "odkryłam" jak pięknie można ubogacić prace stemplami, ale Twoja kartka to pokazówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ależ mi miło, dziękuję pięknie i kłaniam się nisko :)

      Usuń
  7. Wspaniałe :) Elegancka i w lekkim stylu retro :) I te muzyczne akcenty :) Super :)

    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kartka, a bukiet zachwyca!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ....a tutaj jeszcze dopiszę Ci Ludko, że świetnie wykorzystałaś stemple do zrobienia tła. Efekt mega!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)