Szkolny kramik z różnościami

wtorek, 27 czerwca 2017

Kartka ślubna

Witajcie:)
 Dziś moja kolej na inspirację w Papelii. 
Przygotowałam kartkę ślubną:)
Wykorzystałam do niej piękną maskę z motylami i cudne tekturki, które pomalowałam perłową farbą. Do tego trochę gipiurowej koronki, bukiety róż, dratwa i kilka kropel rosy.







Wykorzystane materiały ze sklepu:


Jak klikniecie na zdjęcie produktu, przeniesiecie się prosto do sklepu:) Zapraszam:)
Pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieję, że udało mi się kogoś zainspirować:) 
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i każde dobre słowo tu pozostawione:)
Ja kończę jeszcze rok szkolny i czekam na odpoczynek:)
Dobrego czasu Wam życzę:)


23 komentarze:

  1. Śliczna, pastelowa karteczka :)

    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, zachwycająca szczegółami i cała kompozycją karteczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kartka i wspaniała pamiątka!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna karteczka! Piękne te błękity i prześliczne dodatki! Przepięknie to wszystko ze sobą skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ukwiecona karteczka, tekturki dodają mnóstwo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna. Zawsze podziwiam te krople rosy na Twoich ukwieconych kartkach.
    Uściski i życzę wspaniałych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie Małgosiu:) Ty też wypoczywaj ile się da:)

      Usuń
  7. Połączenie koronki z pięknymi kwiatami to musi być ślubna kartka, uroku również dodają tekturki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,ze Ci się podoba:) Dziękuję za miłą wizytę:) Wpadnę wkrótce i wszystko nadrobię :)

      Usuń
  8. Pięknie prezentuje się karteczka i te Twoje kropelki rosy!!!. Gipiura nadaje jej zwiewności, lekkości i elegancji:). Ludko życzę Ci wspaniałych wakacji i udanego wypoczynku, a szczególnie pięknej pogody, która ostatnio nas nie rozpieszcza:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie Ci dziekuję za życzenia i dziękuję,że znajdujesz czas i ochotę,zeby do mnie zaglądać... Pozdrawiam bardzo ciepło i Tobie takze życzę odpoczynku po wszytskich uroczystościach rodzinnych:)

      Usuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)