Szkolny kramik z różnościami

poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Blejtramik 2

Bardzo się cieszę, bo moja pastelowa urodzinowa kartka jest jedną z kartek, która wygrała wyzwanie Fussy and Fancy! Jupi...!!! Troszkę późno przeczytałam, ale cieszę się baaaaaaaardzo:)
A teraz już blejtramik... zrobiony jeszcze zimowa porą, razem z pierwszym blejtramikiem;)
Myślę, że wszystko tu widać... i maskę i mgiełki i warstwy... 





Bardzo Wam dziękuję za odwiedzinki:)
Zapraszam oczywiście na moje słodkości:) 
Pozdrawiam ciepło:)
Pracę zgłaszam na wyzwanie z motylkiem do Craft Style

35 komentarzy:

  1. dumna jestem :) blejtramik piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Una tela bellissima...il beckground e' stupendo...abbracci Ada

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalna praca, wszystko dokładnie widać :) świetne podłoże maskowo-mgiełkowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. ...No, bo karteczka śliczna jest i wyjątkowa i się wcale wyróżnieniu nie dziwię i dumna jestem:) No!
    A blejtramik ma genialne tło, zachwycałam się w realu i nadal się zachwycam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Atmosfera twórcza była sprzyjająca, więc starałam się;)

      Usuń
  5. Gratuluję wygranej-kartka jest przepiękna.Blejtramik rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładniusi jest, i to tło- oryginalne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) A blejtramik cudny! Pięknie widać warstwy i te cieniowania mgiełkami! Wyszło rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny blejtramik uwieczniający sweet moments:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wspaniałe cudeńko stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudny! Przepiękne tło stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne wzorki uzyskałaś, piękna oprawa zdjęcia, dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)