Szkolny kramik z różnościami

poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Słodkości rozdaję:)

Kochani, dziś są moje urodziny, wkrótce też będą moje imieniny, więc postanowiłam Was obdarować z tej okazji. Do przygarnięcia są trzy broszki- tak więc trzy osoby będą wylosowane. Do tego będą jeszcze przydasie, ale będą one niespodzianką:)
Jeśli masz ochotę na wiosenną broszkę - kwiat, wpisz to pod postem w komentarzu, ewentualnie zaznacz, którą broszkę wybierasz. Proszę o numerowanie kolejnych komentarzy:) Jeśli ktoś nie wstawia numeru, nie wiem czy jest zainteresowany otrzymaniem czegokolwiek:(
Wstaw u siebie zdjęcie i podlinkuj do mojego bloga:)
Nie musisz być obserwatorem, ale oczywiście będzie mi miło, jeśli pozostaniesz u mnie na dłużej:)

15 komentarzy:

  1. 1.To ja pierwsza, chętna na taką wiosenną niespodziankę, śliczności, na kolor się zdecydować nie mogę, no... brązy i kremy :0 i wszystkiego naj, samego dobra Ludeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2. Sto lat Kochana! Życzę wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze! I na słodkości chętnie się piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3.Zdrowia , szczęścia , pomarańczy...i nieustającej weny twórczej. Staję w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 4.Dużo zdrówka, radości, spełnienia wszystkich nawet tych najmniejszych marzeń i oby w twoje wspaniale pomysły twórcze Cię nie opuszczały. Preferuję niebieską.

    OdpowiedzUsuń
  5. 5. Ja również przyłączam się do życzeń! Przede wszystkim dużo zdrowia Ludeczko, bo to najważniejsze. Życzę Ci także spełnienia marzeń i mnóstwo radości każdego dnia.
    Chętnie spróbuję szczęścia, podobają mi się te z dodatkiem brązu - są prześliczne.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. 6. Spełnienia marzeń Ci życzę i zgłaszam się do zabawy. Wszystkie broszki są śliczne więc wybór pozostawię losowi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Więc wszystkiego naj naj i zdrówka przede wszystkim, bloga nie prowadzę więc z życzeniami wpadam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. witam :)
    wpadłam tutaj po przeczytaniu komentarza który zostawiłaś u mnie.
    oczywiście bardzo chętnie podzielę się serwetkami .
    proszę o adresik na @ basia.mik@poczta.fm
    pozdrawiam i pozwolę sobie do Ciebie wpadać by podziwiać Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 7. Wszystkiego dobrego! Piszę się na słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszelkiej pomyślności, pomysłów, powodzenia w prowadzonych akcjach dla dobra innych..

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę się spóźniłam ale składam najserdeczniejsze życzenia spełnienia marzeń, dużo zdrowia i samych pogodnych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 8. Trochę spóznione ale szczere życzenia urodzinowe.Piękne broszki,moje serce skradła niebieska.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. 9. Wszystkiego co najlepsze życzę Tobie Kochana :-) Sporo inspiracji i słońca na co dzień :-) Banerek juz u mnie. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Z serca Wam dziękuję za życzenia. Mam nadzieję,że wszystkie się spełnią:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)