Szkolny kramik z różnościami

sobota, 17 listopada 2012

Jesienna kartka...

Kartka w formacie 15cm na 15 cm. Użyłam do niej pięknych papierów z Magicznej Kartki. Troszkę się nawycinałam, ale lubię to:)

Dziękuję, że jesteście ze mną, że chcecie zostawić ślad po sobie...
Ogromnie dziękuję Lince za wyróżnienie i docenienie mnie:)* Obiecuję, że wyróżnieniem zajmę się troszkę później, po kiermaszu...
I na koniec przypominajka:
1 grudnia organizuję w szkole kolejny już kiermasz świąteczny, z którego dochód przeznaczony będzie na pięcioraczki brzeskie i Eliszkę, czyli szóstkę chorych dzieci:) Mam nadzieję, że w tym roku znów znajdą się życzliwe osoby, które nas wspomogą:) Wiadomo,  że czym więcej pięknych prac zbierzemy to tym więcej możemy zarobić, czyli możemy bardziej pomóc:) Z góry Wam za wszystko dziękuję:) Piszcie na maila, prześlę Wam adres do wysyłki:) Dziękuję tym, którzy odpowiedzieli już na ten apel:) Dziękuję za Wasze wielkie serca:)
Dobrej nocki:)

43 komentarze:

  1. Solidnie się nawycinałaś! Bardzo efektowna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna... a te wycinanki, no kobieto.... chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, też kiedyś już tego papieru wycinałam, wycinania sporo, ale efekt fantastyczny :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu:)
      Pamiętam Twoje wycięte różyczki:) Ja już wtedy miałam swoje wycięte, ale trochę musiały odczekać:)

      Usuń
  4. piękna i elegancka kartka!
    bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, efekt przestrzenności super...

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiam efekt żmudnej pracy
    super
    pozdrawiam
    KT

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście sporo wycinania, ale cudny efekt za to!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała...cudownie tworzysz!Efekt fantastyczny!

    Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa pozostawione na blogu.
    Ślę ciepłe listopadowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieplutka karteczka :-) Dopisuję Cię do mojej bloglisty na blogu :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza- pełna ciepła...Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka piękna, ale jeszcze piękniejszy cel, który sobie postawiłaś. Pozdrawiam i życzę dużego dochodu z kiermaszu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te rameczki, wyglądają trójwymiarowo, a wycinane kwiaty jeszcze ten efekt wyostrzają:) A kolorki takiej ciepłej jesieni,m za którą tęsknie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ Ty potrafisz wszystko pięknie opisać:) Dziękuję:)*

      Usuń
    2. A ja myślę, że raczej to Ty potrafisz tak pięknie na karteczce ułozyc i stworzyc klimat:)

      Usuń
  13. Kartka wyszła Ci przepiękna. Tez lubię ten papier :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka jest przepiękna, wycinanki pięknie ozdabiają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że Ci się podoba:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Piękna karteczka. Wycinane elementy prezentują się cudnie. Niestety na kiermasz nie zdążę wysłać nic bo wracam dopiero przed świętami do moich zasobów, szkoda ale cóż. Mam nadzieję, że wszystko się pięknie uda.

    OdpowiedzUsuń
  16. ile ja przegapiłam, a jeszcze mnie ta skleroza trzyma, że miałam posłać - tylko nie pamiętam do kiedy mam czas, by wesprzeć Wasz kiermasz...?
    echhh

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)