Szkolny kramik z różnościami

poniedziałek, 27 lutego 2023

T jak Tekturka - DT Kartkowe ABC

 Dobry wieczór  :)

T jak Tekturka

 to temat kolejnego wyzwania w Kartkowym ABC

Ja bardzo lubię tekturki, czasem rysuje projekty do ich stworzenia, więc temat bardzo mi się podoba :)

U mnie tekturka Miszmaszowa w ślubnej kartce, na papierach

Scrapandme.
Jak Wam się podoba? 
Zapraszam Was do zabawy z nami...







Zobaczcie na blogu wyzwaniowym , jak pięknie inspirują moje utalentowane koleżanki :)

Dziękuję za Waszą uwagę i każde pozostawione słowo :)

Serdeczności :*

Kartkę zgłaszam na wyzwanie w Scrapandme

13 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka i cudna tekturka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny komplecik :) A tekturka mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ludeczko. To tekturka wg projektu Izy Oribelli :) Zachwyca mnie :)

      Usuń
  3. Przepiękna karteczka z cudowną tekturką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeju ale cudny. Dziękuję, że bawisz się z nami na blogu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ! Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Miszmasz papierowy". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Miszmasz Papierowy. Pozdrawia, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)