Szkolny kramik z różnościami

piątek, 30 grudnia 2022

Kolejna kartka - Bóg się rodzi...

 Tym razem kartka w sepii... Z Matką Boską Cygańską, na beżowym papierze ScrapandMe, 
z tekturką Miszmasz Papierowy wg mojego projektu :)-Pochwalcie się jeśli kupicie :)
Poinsettie moje :)
Do tego śnieżynka z kory, drewniane gwiazdeczki, odrobina gazy...


Ciekawa jestem jak Wam się podoba :)

Zgłaszam na wyzwanie do

Miszmasz Papierowy

i jeszcze do Art Piaskownicy



Pozdrawiam Was ciepło i dziękuję za każde słowo :*

16 komentarzy:

  1. Przecudowna karteczka! Bardzo mi się podoba. Powodzenia w wyzwaniach :) I raz jeszcze dziękuję za karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ze dotarła :) Ja też dziękuję za śliczną kartkę :*

      Usuń
  2. Kolejna piękna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna, taka stylowa i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna. Kwiaty w zaskakującym kolorze ale super tu pasują. Pozdrawiam z Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękna i bardzo klimatyczna💕 Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Miszmasz Papierowy 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Klimatycznie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy Sklep. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna jest. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo elegancka :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)