Szkolny kramik z różnościami

środa, 22 grudnia 2021

Ostatnie wyzwanie w Rogatym

 6 grudnia ruszyło ostatnie w tym roku wyzwanie na Rogatym.

Ja kartkę zrobiłam, ale nie zdążyłam jej tu wrzucić. Trochę chorowałam, a potem wir obowiązków szkolnych, kiermaszowych...Doba nie dała się wydłużyć.

Dziś dopiero po lekcjach zdalnych usiadłam, żeby zdjęcia obrobić. 

Jak wiadomo nie łatwa sprawa, gdy za oknem szaro, buro i ponuro ;)

Jako że to Rogaty, to kartka z rogacizną, z małym tagiem z życzeniami.

Tym razem pomaziałam całość pastą śniegową snow paste Pentart- gruboziarnista, trochę mnie zaskoczyła. Stąd na kartce zmrożone bryłki lodu i śniegu pod nogami stadka.
Papiery od ITD Collection

Scenka to cicha noc, rozgwieżdżona, w oczekiwaniu na Boże Narodzenie...





 Bawicie się z nami? Zapraszam serdecznie :)



1 komentarz:

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)