Szkolny kramik z różnościami

piątek, 6 sierpnia 2021

Tag na okrągło- DT Rogaty

 Dzień dobry :)
Wiemy już, że w Rogatym święta trwają na okrągło przez cały rok.
Kto się z nami bawi????
W tym miesiącu należy wykonać tag okrągły.
Dla mnie to bombka, więc zrobiłam kartkę zawieszkę.
Wykorzystałam papiery Scrapandme. 
Wycięłam z nich bazę do kartki, pierniczki i napis. 
Przygotowałam świąteczną wiązankę gałązek "sosnowych", na której zawiesiłam różne ozdoby świąteczne- koronkowe gwiazdki i słodkie lukrowane pierniczki. 
Kartka jest prosta i delikatna.
Koniecznie zajrzyjcie na Rogatego, bo tam moje niezwykłe koleżanki pokazały niezwykłe prace:)
Tymczasem moja bombka





Mam nadzieję, że znajdziecie czas na zabawę z nami :)

Pozdrawiam serdecznie ;)

8 komentarzy:

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)