Szkolny kramik z różnościami

poniedziałek, 29 marca 2021

F jak Fioletowa Wielkanoc - DT Kartkowe ABC

 Dobry wieczór

Wielkanoc zbliża się do nas wielkimi krokami, więc nie mogło być innego tematu na Kartkowym ABC jak wielkanocny :) 

Jednak to Wielkanoc w określonym kolorze

F jak Fioletowa Wielkanoc :)

Sponsorem wyzwanie jest AltairArt


Macie dwa tygodnie, żeby dołączyć do wyzwania:) 
Ja kończę ostatnie świąteczne kartki, część już wysłana...

Jedną z tych właśnie ukończonych jest moja fioletowa łąka, 

nad którą wznosi się Zmartwychwstały Chrystus:)

Papiery ScrapAndMe, napisy od Jolagg-dziękuję Jolu :)

Które zdjęcie jest lepsze to na górze? Czy to poniżej? Ciągle szukam rozwiązań, żeby jak najlepiej pokazać moje prace.



Dziękuję, że zaglądacie do mnie.
I za każde pozostawione słowo.
Mam jeszcze sporo kartek do pokazania. To pewnie teraz będę codziennie wrzucać hurtem...
Jakoś tak mało czasu na wszystko...
I jeszcze ta słabość po covidzie, brrr...

Kartkę zgłaszam na wyzwanie do ScrapAndMe


Wykorzystałam tu linię:

przeszycia, napis, perełki (perlące się krople rosy)

7 komentarzy:

  1. Cudowna karteczka Ludeczko :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dopiero teraz zauważyłam, że do Ciebie leci karteczka z tym samym napisem i we fiolecie :)

      Usuń
  2. Piękna, radosna świąteczna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu "ScrapAndMe"

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka ♥️ Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe, DT Monika Conca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)