Szkolny kramik z różnościami

poniedziałek, 5 października 2020

Ś jak Ścinki - DT Kartkowe ABC

Dobry wieczór:)
Zapraszam Was na nowe wyzwanie w Kartkowym ABC
Ja przygotowałam kartkę okolicznościową wykorzystując fragmenty papierów Altair Art, który jest sponsorem wyzwania. Możecie tam zobaczyć darte fragmenty i kawałki wyciętej z papierów koronki. Jest też materiałowa koronka;)
Listki wykrojnikowe też wycięłam z tych kolekcji. Dołożyłam wycinane listki z altairowych dodatków.
Do tego tekturka wianuszek z liści wg mojego projektu z Miszmasz Papierowy. Jeszcze kwiaty, dratwa i rosa poranna:) I wyszło to co widać :)





 Zapraszam Was do zabawy.
Bardzo serdecznie pozdrawiam i dziękuję za wszystkie odwiedziny :)
Kartka jest warstwowa, więc zgłaszam ją na wyzwanie w Od A do Zet


8 komentarzy:

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)