Szkolny kramik z różnościami

sobota, 6 czerwca 2020

Święta w kolorze niebieskim :) - DT Rogaty

Witam Was w to piękne czerwcowe popołudnie:) 
Słońce za oknem, ale u mnie dziś mroźno, śnieg skrzy, atmosfera świąteczna:)
I chyba już wszyscy się domyślają, że rusza kolejne wyzwanie na Rogatym Święta na okrągło :)
Tym razem to wyzwanie kolorystyczne i zapanuje wszędzie "Niebieski". 
Zapraszam Was serdecznie na to wyzwanie.
Ja zrobiłam kartkę z papierów CiaoBella, dodałam naturalne dodatki i błękitną wstążeczkę, papeliowy stempel pismo, pastę śniegową i brokat biały, całość w koło, czyli brzegi papierów i serwetki przetarłam woskiem Pentart "sparkling silver. Wszystko skrzy w słońcu, jak należy ;)

Zobaczcie :)





Pozdrawiam serdecznie i czekamy na Wasze niebieskie świąteczne prace:)

8 komentarzy:

  1. Cudna karteczka! Papierki prześliczne! I dobrze, że ta zima tylko na kartce a nie za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ludeczko :)
      No ja też się cieszę,ze to tylko na kartce ;)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. To jest arcydzieło, nie mogę się napatrzeć. Cudeńko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)