Szkolny kramik z różnościami

poniedziałek, 10 lutego 2020

Ć jak Ćwierkanie - DT Kartkowe ABC

Kochani
Dziś zaczyna się nowe wyzwanie w Kartkowym ABC.
Sponsorem jak zwykle jest AltairArt.
A literka, która jest tematem wyzwania to

Ja wymyśliłam taką kartkę na wyzwanie:
na papierach UHK,z papeliowym stemplem z tłem, z koronką, z materiałowymi kwiatami i maleńkimi kwiatuszkami, które sama zrobiłam:) Na koniec skropiłam białą ecoliną i dodałam kilka kropel rosy :)


 i w słonku :)

Zapraszam Was do zabawy i czekam na to jak Wy zinterpretujecie temat:)

8 komentarzy:

  1. Przepiękna, rozćwierkana karteczka :) Kwiatuszki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne połączenie :) Śliczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, rozćwierkana inspiracja a kwiaty przywołują wiosenny nastrój.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie przesyłam pozdrowienia :)

      Usuń
  4. Przepiękna karteczka i te kwiaty - boskie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)