Szkolny kramik z różnościami

poniedziałek, 25 marca 2019

Malowane fiołki - DT Kartkowe ABC

Dobry wieczór
U mnie dziś bardzo wiosennie:)
Przygotowałam kartkę na wezwanie 
Flaming lub Fiołki/Fiolet.
U mnie jak widać i fiołki i fiolet, bez flaminga ;) Na dodatek fiołki namalowałam sobie sama. 
Taka umiejętność to efekt warsztatów z OxiGra, ale o tym innym razem ;)




Serdecznie Was zapraszam do wzięcia udziału w tym wyzwaniu:)
Zobaczcie także, jak z nim poradziły sobie moje koleżanki :) 
Miłego wieczoru :)

13 komentarzy:

  1. Prześliczna! A fiołki wyszły Ci rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fiołeczki jak żywe,zapachniało wiosną

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się ta kokarda podoba.. Co to? Wstążka? tzw gnieciuszek? Ładnie się poukładała..
    A fiołki! Noo woow! Szacun za takie umiejętności. Śliczna, cudnie delikatna i cudnie urocza karteczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję :) Wstążka to sari, z jedwabiu :)

      Usuń
  4. Cudowna, delikatna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ulubione wiosenne kwiaty! Nawet dzisiaj, idąc na przystanek autobusowy, zachwycałam się nimi w jednym z ogródków. Są dla mnie potwierdzeniem, że ta prawdziwa wiosna tuż-tuż.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)