Szkolny kramik z różnościami

środa, 20 marca 2019

Kartka wielkanocna-DT Papelia

Witajcie :) 
Dziś bardzo stonowana kartka wielkanocna. 
Myślę, że pozostawia w zadumie, w oczekiwaniu...
To moja inspiracja dla Papelii. Powstałą na bazie papeliowych papierów Kryształy Amarantu, z dodatkiem pisanki z fiołkami, z elementem z pisanki z baziami,do tego wykrojnikowy krzyż, kilka piórek i drobne zrobione przeze mnie kwiatuszki z foamiranu. Na koniec kilka kropel porannej rosy :)
Zdjęcia zrobione nocą ciemną w namiocie z bezcieniowym...







i zdjęcia o poranku ;)







Materiałoznawstwo:
Mam nadzieję, że się Wam spodobała :)
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze:)

13 komentarzy:

  1. Śliczna, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spokojna ale za to jaka wymowna

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka Ludeczko :) Oddaje prawdziwego ducha Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ta praca cbyla prezentowana gdzieś jeszcze? Byłam pewna że ja komentowałam a tu swojego kom nie widzę... No cóż w każdym razie śliczna piękne stonowane kolorki ożywione tymi uroczym drobnymi kwiatuszkami... I znów ten cudny efekt rosy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martynko na fb...
      Dziękuję Ci za miłe słowa :)

      Usuń
  5. I właśnie zobaczyłam, że moje ulubione fiołki doczekały się tekturki! :-) Suuuper!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)