Szkolny kramik z różnościami

niedziela, 14 października 2018

Album ślubny - DT Papelia

Witam Was serdecznie:)
Chcę Wam dziś pokazać album ślubny 30/30cm, który długo czekał na publikację:) Zrobiłam go dla mojej córki i zięcia. Jest utrzymany w jednej tonacji, kremowo złotej. Album podzieliłam na trzy części, przed ślubem, ślub i wesele. Ale podział sugeruje lekko zmieniona tonacja :) Nie będę się rozpisywać, bo dużo zdjęć do oglądania :)  Tekturki pomalowałam perłową białą farbą lub woskiem złotym, darte paski wewnątrz przetarłam woskiem cameleon brzoskwiniowym. Resztę zobaczycie sami :) Mam nadzieję, że się Wam spodoba:)





































A teraz długie materiałoznawstwo :)














Mam nadzieję, że ktoś wytrzymał do końca :)
Miłej niedzieli Wam życzę;)
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i każde pozostawione słowo :)
Ps. W poprzednim poście informacja o kiermaszu charytatywnym:) Możecie pomóc:)  Przeczytajcie :)

39 komentarzy:

  1. Cudowny albumik. Przepięknie i delikatnie go ozdobiłaś. Będzie wspaniałą pamiątką na długo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest śliczny każdy brzeg wyjatkowo atrakcyjny wizualnie ,brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ urozmaicony album! Co strona,to niespodzianka!Bardzo ładne kwiatki i koronki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ on dopracowany i delikatny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny album, dopieszczony w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny album! Bardzo żałuję, że nikt mi takiego nie sprezentował. Sama się już pięc lat za to zabieram, nawet część zdjęć już dla siebie wybrałam i ciągle jakoś nic tego nie wyszło ;) Ale teraz czuję się zainspirowana, bo twój album jest po prostu obłędnie piekny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nawet nie wiesz, jak mi miło:) Dziękuję za tyle ciepłych słów :)

      Usuń
  7. U Ciebie zawsze coś niesamowitego można znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, delikatny i pracochłonny album.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny i bardzo elegancki album :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny album będzie wyjątkową pamiątką, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo elegancka i z mnóstwem szczegółów praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze, że w końcu ujrzał światło dzienne, bo warto go pokazać :) Piękny album.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny album. Pięknie ozdobiłaś strony.

    OdpowiedzUsuń
  14. Album cudny! Tyle pięknych detali i urozmaiceń!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)