Szkolny kramik z różnościami

czwartek, 7 września 2017

Zaproszenia ślubne i inne takie...

Zaproszenia na ślub córki:) Mojego autorstwa...
Wykrojnik z Hobby Studio.


winietki na stół
Winietki dla Młodych:)

numery stołów
I kwiaty min do domu , na stoły i na bukiety... Uwielbiam eustomę za jej delikatność:)


Te wakacje były dla mnie bardzo emocjonalne, ale ślub własnego dziecka to niezwykłe, bardzo wzruszające przeżycie. 
Ale wszystko wraca do normy, a ja już zajmuję się min. pracą:)
Dziękuję, że zaglądacie do mnie. Dziekuję za każde słowo:)
Pozdrawiam bardzo ciepło:)

32 komentarze:

  1. przecudny blog i prace:)miło się przeglada pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za taką opinię, jest mi niezmiernie miło:) Zapraszam ponownie:) I również pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Jak zwykle - Klasa Mistrzowska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Krzyśku, to niezwykle miłe:) Z serca dziękuję:)

      Usuń
  3. Oj działo się u Was w te wakacje, działo :)) I piękne wszystko było, a teraz jest co wspominać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, dobrze że wszytsko się udało:) Mnóstwo wrażeń:) Niezapomniane chwile:) Dzięki,że w nich uczestniczyłaś :*

      Usuń
  4. Przepiekna oprawa! Bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. thank you for this your broadcast provided bright clear concept..
    หนังไทย

    OdpowiedzUsuń
  6. Grunt to mieć utalentowaną mamę. Cały komplet perfekcyjny w swojej skromności. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe te zaproszenia i ozdoby weselne.
    Uściski, Ludko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:) Serdeczności przesyłam:)

      Usuń
  8. mnie też się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piękny, elegancki zestaw. Wspaniała oprawa wspaniałej uroczystości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna oprawa weselna :) Młodym - najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna kolorystyka,stonowana elegancja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod ogromnym wrażeniem ilości i jakości przygotowanych prac do uroczystości. Czuję te przygotowania, gratuluję pięknej oprawy a Parze Młodej wspaniałych wspólnych lat!

    OdpowiedzUsuń
  13. I nie wiem co powiedzieć.... niesamowicie stylowo i elegancko! Brawo TY!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)