Szkolny kramik z różnościami

poniedziałek, 22 grudnia 2014

Kartki religijne i życzenia świąteczne

Ostatnia porcja kartek świątecznych, tym razem z religijnym motywem.
Do kartek wykorzystałam piękne papiery z tekstami kolęd z DeaArt oraz pierniczkowy papier z Galerii Papieru. Dodałam śliczne tekturki, które wygrałam w CraftFun oraz szopkę z wykrojnika z ForArt. Pierwsze dwie tekturki posypałam porządnie białym brokatem, trzecią pomalowałam srebrną inką gold.




Tę kartkę zgłaszam na wyzwanie Myhi Creatyviti:)

W szopkach gwiazdę pomalowałam inką gold z Retro Kraft Shopu.


Tu Inka na brzegach...
Kochani to wszystkie kartki, które zrobiłam w tym roku. Nie było ich dużo, robiłam mnóstwo innych rzeczy, ale o tym po świętach:)
Tymczasem życzę Wam
 wielu wzruszeń i refleksji, 
cudownych spotkań w gronie rodziny przy stole wigilijnym,
pięknych i błogosławionych Świąt Bożego Narodzenia.

PS
Kartki z tekturkami zgłaszam na wyzwanie do Pracowni Rękodzieła Szok


22 komentarze:

  1. I u Ciebie pięknie i nastrojowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludko... karteluchy śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kartki :)
    Cudownych Swiąt Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe karteczki! Magicznych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zatrzęsienie prac :) Wszystkie są śliczne :) Dziękuje za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla Ciebie również zdrowych, spokojnych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia....

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace.. ps. Już niedługo Święta... zatem: życzę Ci: rodzinnych, pełnych wiary i miłości Świąt Bożego Narodzenia oraz... wielu fantastycznych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki!
    Radosnych świąt, Ludko!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są wszystkie kartki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za piękne życzenia. Tobie Ludko i Twoim bliskim również życzę wspaniałych i pełnych wzruszeń Świąt, spędzonych w rodzinnym gronie. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana w te Święta Bożego Narodzenia, życzę Ci pokoju w sercu i wiele ciepła od bliskich. Dobrych, spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych, rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych Świąt,spokojnych i zdrowych

    OdpowiedzUsuń
  14. Nastrojowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz samych szczęśliwych zdarzeń w nadchodzącym Nowym Roku życzy Gosia

    OdpowiedzUsuń
  15. Radosnych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne karteczki :)
    Życzę Ci cudownych Świąt i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne... Wszystkiego dobrego na Święta i na "po Świętach" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. What a beautiful Christmas card. Nice details.

    Hugs, Astrid.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kartki.
    Wesołych Świąt.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie dziękuję za wszystkie życzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)