Szkolny kramik z różnościami

wtorek, 31 lipca 2012

Sielsko i wakacyjnie...

...czyli moja odpowiedź na wyzwanie w Artimeno "Pamiątka z wakacji"... W pracy wykorzystałam wykrojnik z Artimeno:). Wycięłam i posklejałam płotek, zasadziłam malwy, krzewy różane i różne inne kwiatki..., powiesiłam budkę dla ptaszków i teraz już mogę tam odpoczywać;) Widzę, że przywędrował do mnie nawet mały kotecek;) Was też zapraszam:) Jest piękny poranek, świeża rosa...

















Z całego serca dziękuję Wam za wszystkie życzenia:) Ogromnie mi miło:)
Miłego dnia Wam życzę:)

25 komentarzy:

  1. Oj sielsko ,sielsko jest,przycupnę na chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rozwaliłaś mnie ta karteczką!!! a kotecek najwyraźniej chce wejść na ten płotecek ))))) cieszę się że to juz 3 lata fajnie że dałaś się namówić*** szkoda że mam tak niewiele czasu buuu kiedyś może się to zmieni hi hi pewnie na emeryturze trzymaj się dzielnie i działaj dalej))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic tylko trzymać ksiuki!!! :))))))
    Śliczne wspomnienie

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję zapach lata!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. całość bardzo sielko - anielska a malwy są cudne!

    pozdrawiam ciepło i dziękuję za udział w naszej zabawie :-)))))


    hania

    OdpowiedzUsuń
  6. I malwy i kotek i płotek - wiejsko i sielsko, cudeńko, w sam raz na pozdrowienia wakacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny jest ten ukwiecony płotek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniała pamiątka .. Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka ogrodowa sielskość. A kotek to ma na pewno chrapkę na ptaszka. Śliczna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapachniało latem:))) Piękny klimat letnich wakacji stworzyłaś, nic, tylko siąść pod tym płotem i cieszyć się wolną chwilą:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna w tych wakacyjnych klimacikach;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozmarzyłam się, chciałabym mieć tyle kwiatów przed domem... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj chętnie bym wypoczęła w takim sielskim ogrodzie. Ludko jak zwykle cudnie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. aż tez mi się zachciało zrobić karteczki, czas chyba wziasc się za to. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta karteczka jest jak opowiadanie o wakacjach na wsi u babci :) Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo się cieszę,że kartka się Wam spodobała:)Dziękuję za tyle ciepłych słów:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna, letnia kartka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! To prawdziwy ogród!
    Pięknie!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, rozłożyłabym się ja chętnie pod takim płotkiem, gdzie dynda mi nad głową kwiecie i ćwierka ptaszyna...ach! Marzenie :)
    Pięknie, kolorowo, optymistycznie, błogo ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Z całego serca wam dziękuję za tyle pozytywnych opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale słodkie :) Bardzo lubię oglądać Twoje zrealizowane pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super... zupełnie jak agroturystyka w pełni rozkwitu...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)