Szkolny kramik z różnościami

sobota, 18 grudnia 2010

ramka z przecierkami;)

...tu bez ramki, same zdobienia...



Mała odskocznia od świątecznych prac. Nadal je robię, ale w tzw. międzyczasie powstają też inne rzeczy.
Koleżanka poprosiła mnie o oprawienie zdjęcia pierwszokomunijnego:) Dostałam od niej brązową ramkę ze złoceniami. Myślałam, myślałam i w końcu ją pomalowałam kremową farbą akrylową i lekko przetarłam. A zdjęcie ozdobiłam jak widać:) I podoba mi się. Koleżance także się podobało, co mnie bardzo cieszy:)
Diabelski Młyn ogłosił wezwanie, na które z pewnością ta ramka się nadaje, ale niestety nie zrobiłam zdjęcia ramce przed przemianą, nie wiem więc czy mi zgłoszenie Dziewczynki zaliczą, ale co tam, spróbuję:)
Do zdobienia użyłam kwiatków ze Scrapcomu i z Magdowa. Maleńkie serduszka pokryłam diamentowym brokatem z Kanwasu.
Dziękuję,że zaglądacie i za każde zostawione słowo:) Miłego weekendu:)

21 komentarzy:

  1. niezależnie od tego, jak wyglądała ramka "przed", "po" jest piękna!!! idealnie pasuje do komunijnego zdjęcia, no i kompozycja kwiatowa również zachwycająca!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. coco.nut napisała dokładnie to co i ja czuję oglądając tę rameczkę :) cudna jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu fantastyczna! Zawsze tu zaglądam z ogromną przyjemnością i nigdy się nie zawiodłam - same arcydzieła! Oby tak dalej:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rameczka jest prześliczna...bardzo mi się podoba!Cudo!Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przerobiłaś ją prześlicznie. Piękne delikatne kompozycje kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie przerobiłaś ramkę i strasznie mi się podobają te Twoje kompozycje kwiatowe. Są po prostu prześliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiaty w narożnikach - cuuudo!!!!, ale te serduszka błyszczące to mnie normalnie ujęły za serducho:) Przepięknie wykonałaś całą rameczkę, podziwiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. rameczka cudna, na kilometr pachnie komunijnie :) taka delikatniusia...

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja oceniam jak nauczycielka nauczycielkę: 6+

    OdpowiedzUsuń
  10. Rameczka prześliczna,delikatnie ozdobiona;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie bomba
    KT

    OdpowiedzUsuń
  12. wyszła piękna! bardzo delikatna i dziewczęca aplikacja z kwiatków,świetnie zgrane!
    pozdrawiam przy okazji cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Baaaaardzo piekne!!!:) Pozdrawiam!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna rameczka !!!!pięknie ozdobiona i bardzo dobraże ,że ją zgłosiłaś na wyzwanie **

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję Wam za tak miłe komentarze, aż chce się coś dalej robić:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ramka wyszła świetnie! Aż uśmiecham się jak sobie przypomnę przerażenie w Twoich oczach "noo i jak ja ma coś z tym zrobić" :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochalam sie w tej rameczce,CUDNA jest

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)