Szkolny kramik z różnościami

sobota, 8 maja 2010

kartka na chrzest

Kartka z okazji Chrztu świętego, dla chłopca. Rozmiar normalny;)

To był dla mnie bardzo dziwny dzień ( no w zasadzie patrząc na zegarek już zaczął się kolejny...) Z jednej strony bardzo miły, od rana telefony, smsy...., z drugiej jednak dowiedziałam się, że jestem uczulona na roztocze, czyli dla zdrowia mniej karteczek i takie tam... i jakoś tak dziwnie....
Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję za wszystkie komentarze:)
Miłego weekendu:)

Ps. Zapomniałabym, są kwiatki więc znów Diabelskie wezwanie....

21 komentarzy:

  1. Ludko Kochana ubawiłaś mnie rozmiarem normalnym :):)

    I nie mnie karteczek...karteczki tworzysz przepiękne...a roztocza...pewnie trzeba się zaprzyjaźniać...bo trudno z nimi walczyć.

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Roztocza, a kysz od Ludki. Niech tworzy, zamiast z wami walczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kaprys losu...

    nie pozbawiaj nas radości podziwiania Twoich prac...

    KT

    OdpowiedzUsuń
  4. kaprys losu...
    nie pozbawiaj nas radości podziwiania Twoich prac...
    KT

    OdpowiedzUsuń
  5. I znowu faux pas... Wszystkiego najlepszego Ludeczko!!! (czy ja zawsze się tak będę spóźniać?). Cóż, to że się dowiedziałaś o uczuleniu, to w zasadzie tylko formalność - uczulona byłaś i jesteś :( Wiem, żadne pocieszenie... po prostu nie ma się co łamać, uciekaj od roztoczy jak się tylko da a my wstawiamy im zakaz wstępu na Twoje warsztatowe terytorium, ok? :D BUZIAM mocno!

    OdpowiedzUsuń
  6. AAaaa, a karteczka jak zwykle prześliczna (wiem, że już przynudzam ale co ja poradzę? :D) no i ten stempelek :))) hihihihi, ciężko będzie go Ci zabrać :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ludeczko, karteczki jak zawsze sliczne i z okazji chrztu, i te z poprzednich postow : komunijne, slubne ... Sliczne papiery, fajnie skomponowane dodatki... Ja rzadko teraz zagladam na blogi i bardzo tego zaluje, ale coz... Mam nadzieje, ze niedlugo rowniez wroce do pracy tworczej :-)
    Co do alergii, to niestety w dzisijszych czasach chyba wiekszosc ludzi jest na cos uczulona, trzeba z tym zyc albo starac sie odczulic. Pozdrawiam cieplo i zycze pogody ducha

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz są dobre leki antyhistamionowe, i można żyć, nawet z uczuleniem na roztocza, coś o tym wiem :D:D:D

    A kartka, jak poprzednie, piękna, masz naprawdę duży talent!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludko świetnie wygląda embossing wokół płomienia, przykra sprawa z tymi roztoczami, życzę powodzenia w walce z nimi,

    OdpowiedzUsuń
  10. Ludko piękna karteczka:)A roztocza och...ja też cierpię na alergię ale daję radę :)Będzie dobrze:)Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No tak, ja też spóźniona:(
    Kochana, przede wszystkim ściskam imieninowo:***
    Po drugie podziwiam CUDOWNĄ karteczkę-normalnie nie ma się do czego przyczepić, świetna kompozycja, embossing dodaje uroku i jest taka TWOJA:)
    A po trzecie, nie daj się roztoczom, 3maj się zdrowo i twórz, bo świetnie Ci to wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. o, w pierwszej chwili nie widzialam kto lub co jest normalnych rozmiarow.( usmiech)

    kartka jest sliczna

    OdpowiedzUsuń
  13. kartka przepiękna i rewelacyjny jest ten stempel:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ludeczko, zapraszam do zabawy w dziesiąte zdjęcie, jeśli masz ochotę:) więcej info na blogu, pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. chej kobitko nie łam się tymi roztoczami bo one to wszędzie są !!!! to takie małe żyjątka którena wet mieszkaja w naszych rzęsach ja tez jestem na nie uczulona ale żyję. Rada jest jedna częste wierztenie pranie i sprzątanie no i oczywiście częste wietrzenie papierów hi hi. Kartka normalnych rozmiarów bardzo mi sie podoba Carrot nie oddawaj stempla- prawo zasiedzenia jest po Twojej stronie hiiiii ( chyba mnie zamorduje ??) Dzięki za udział w zabawie i zapraszam tak często jak tylko będziesz chciała.

    OdpowiedzUsuń
  16. piekna karteczka w rewelacyjnych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ludko twoje komunijne są cudne,obejrzałam wszytkie i jestem zachwycona nimi:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. PIĘKNA!!! BAJECZNA!!! Twoje karki są prześliczne i zawsze oryginalne!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Z barku czasu chwalę hurtem ostatnie Twoje karteczki, wszystkie są cudne:)))
    Pozdrawiam serdecznie i z całego serca życzę by alergia jak najmniej dokuczała:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. kartka sliczna, a co do tych uczulen to róznie bywa. Ja niby jestem uczulona na kurz, a zawsze zakurzone mieszkanie mam i jakoś nic mi nie jest:P

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful beautiful cards, love the colors:)
    I have a blogcandy in my blog if you like to join:)
    Unni

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)