Szkolny kramik z różnościami

sobota, 13 lutego 2010

Wyróżnienie przekazuję

kolejnym przylądkom wyobraźni:)czyli Ewikowi, Penini, Nimuszce, Pasjonerii, Mamucie, Jowicie, Malinie, Paperinie, Rudlis, Penelopie, Magdzie, Nowalince, Koroneczce i mogłabym tak jeszcze długo...:)
Wiem, że to trwało, ale ostatnio jakoś doba taka krótka:)
A przyznaję, że chcąc być na bieżąco z tym co pokazujecie, coraz dłużej siedzę przed monitorem. Każdej z Was chcę na bieżąco wpisywać komentarze, sprawia mi to dużo przyjemności,ale to trochę trwa, tym bardziej że większość z Was ma weryfikację obrazkową.....:) Miłego wieczoru Wam życzę:)

12 komentarzy:

  1. Oj, bardzo mi miło! :)))
    Ja też łażę po blogach, zamiast chwytać za czółenka, albo śledzić zmagania sportowców. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jeszcze raz dziękuję :)
    I dołączam do cichutkich narzekań na weryfikację. No, zabiera czas :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Och ślicznie dziękuję,za to piękne wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje Ci bardzo za wyroznienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. baaardzo dziękuję zwariowana kobito . I może byś juz poszła spac o normalnej godzinie bo 2.40 w komentarzach to chyba lekka przesada .....chyba że jestes teraz w Kanadzie z Adasiem ????
    hi hi

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuję Ludko Kochana za wyróznienie :* ...u mnie chyba nie ma weryfikacji?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ludko, załącza Ci się u mnie weryfikacja?! Zaraz idę sprawdzić, bo ja tego nie ustawiałam u siebie. Zaskoczyłaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludko, napisz mi cokolwiek w komentarzu, żeby sprawdzić, czy weryfikacja już nie męczy, plisss:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się cieszę jeszcze bardziej :) Ludko, dziękuję Ci bardzo, że zwróciłaś mi uwagę na tę nieszczęsną weryfikację. Nie miałam pojęcia, że u mnie jest załączona. Jak pisałam u siebie, to mi to nie wyskakiwało. U innych mnie wkurza, a nie mialam pojęcia, że też ludzi wkurzam ;) Dzięki wielkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje za wyroznienie :)
    Magda x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)