Szkolny kramik z różnościami

wtorek, 15 grudnia 2009

świątecznie

















Mam nadzieję,że wytrzymaliście do końca postu. Karteczki robiłam na zamówienie, mam nadzieję,że się spodobają. Nie mogłam powstrzymać się od pokazania kilku środków, bo tam moje nowe stempelki:) Na końcu kilka zawieszek do prezentów:)Jeszcze zostało mi kilka do zrobienia, wiec zaraz zabieram się do pracy. Zdjęcia mało słoneczne, ale cóż....
Pozdrawiam cieplutko wszystkich zaglądających, a szczególnie tych, którzy komentują:)

13 komentarzy:

  1. Śliczna kolekcja :D
    Ta biała, tłoczona choinka jest rewelacyjna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wykonałaś te karteczki i środeczki też mają zagospodarowane :)
    Nowych stempelków Ci zazdraszaczam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woo hoo, ale produkcja :) Swietne karteczki a nowe stempelki miodzio. Przylaczam sie do Rudlis z 'zazdraszczaniem' ;)
    Magda x

    OdpowiedzUsuń
  4. ale produkcja !!!!! świetne choineczki ( jakie równe kropki !!! ) i wszysstkie mi sie podobają!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiam pracowitość!!! a najbardziej podoba mi się ta na 5 zdjęciu, ze skarpetami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. napewno karteczki sie spodbaja:) sliczne choineczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna choinkowa kolekcja :->

    OdpowiedzUsuń
  8. hurcik, niczym u mnie :) I jak zawsze, sie napatrzę, ponatycham i jak nic, zaczne produkcję świątecznych od nowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażenie!:-)
    KT

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja uwielbiam takie kartki.
    W nich jest magia. Pomysleć że to łapkami swymi tak można.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że masz głowę pełną pomysłów. Twoje karteczki bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hurcik podziwiam, szczególnie tak urozmaicony!!! Prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)