Szkolny kramik z różnościami

czwartek, 6 maja 2021

Kartka świąteczna- tag z shakerem i cekinami - DT Rogaty

 Kochani

Dzisiaj zaczęło się kolejne  świąteczne tagowe wyzwanie w Rogatym

gdzie święta są na okrągło, przez cały rok:)

Tym razem wytyczne to shaker i cekiny.

Ja zrobiłam kartkę DL w formie taga.  Tło i elementy dekoracyjne wycięłam z papierów ScrapAndMe.

To mój pierwszy shaker tego typu..., ale chyba nie ostatni;)

Zdjęcia zrobiłam wcześnie rano, jeszcze promienie słoneczne były dla mnie mało łaskawe. 

Jutro postaram się zrobić w normalnym dziennym świetle.

Tymczasem moja kartka, niestety nie mogłam jej rozjaśnić, bo wtedy traciła kolor.

(podmienione)







I jeszcze jedna próba :





A tu te stare



Zapraszamy Was do zabawy :)
Dziękuję Wam za wszystkie odwiedziny :)





4 komentarze:

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)