Szkolny kramik z różnościami

sobota, 22 września 2018

Ślubnie dla Craft Style

Kochani, urzekły mnie te kolekcje papierów, więc baaardzo się ucieszyłam, gdy pojawiły się na półkach Craft Style. Dużo kwiatów do wycinania, a ja to uwielbiam. 
Dlatego cięłam, wygniatałam i przyklejałam ile się dało :)
To moja kolejna kartka z ich wykorzystaniem. Ułożyłam girlandę kwiatów, do której dołożyłam piękne  papeliowe listki tekturkowe, pomalowane farbką Pentart Delicate Białe Złoto. Środki kwiatów to papeliowe mikrokulki. Lekkości nadają delikatnie połyskujące lecące motyle - to papeliowa maska, i drobne białe plamki ecoliny:) Nie byłabym sobą, gdybym wszystkiego nie skropiła ranną rosą :)








Na półkach sklepowych znajdziecie:
Pięknej niedzieli Wam życzę :)
I dziękuję serdecznie za wszystkie odwiedziny.
U mnie początek roku szkolnego, gonię w piętkę, ale staram się do Was wpadać:)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie z koronką do ScrapAndMe
I na wyzwanie z tekturką w MiszMaszPapierowy



50 komentarzy:

  1. Cudowna karteczka! Przepięknie wyglądają te kwiaty. Fantastycznie je uformowałaś i skomponowałaś z papierem. Śliczne są te motylki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna karteczka, kwiaty wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka. Urzekająca girlanda kwiatowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądają te kwiaty, pięknie je skomponowałaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie. Ta rosa wygląda niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie!!! Jak zwykle... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wreszcie mogę zobaczyć w pełnej krasie. Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie piękny papier i prześlicznie wyglądają powycinane elementy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie piękna i te kwiaty...magia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatna i bardzo elegancka kartka, Ludko! Baardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Krótko powiem: jest piękna!! Zastanawiałam się właśnie dlaczego nie zgłosiłaś jej na wyzwanie do Miszmasza, a tu i owszem, jest, zgłoszona :)) Więc, ekhm... w imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ piękniutka, wspaniałe kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  13. zachwycająca kompozycja ... a te krople rosy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te kwiatuszki, podziwiam samozaparcie w wycinaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu "ScrapAndMe":)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała praca, koroneczka i ta przelotka- cacuszko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie to jedna z najpiękniejszych kartek!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie ozdobione i wyeksponowane wycięte elementy! Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)