Szkolny kramik z różnościami

sobota, 1 września 2018

Kartka urodzinowa - DT Papelia

Dzień dobry:)
Dziś ostatnia sobota wakacji. 
Mam nadzieję, że odpoczywacie i cieszycie się piękną pogodą:)
Ja mam dla Was inspirację, którą przygotowałam dla Papelii:)
Chcę Wam pokazać kartkę urodzinową, którą równie dobrze można podarować na inną okoliczność :)
Wykorzystałam do niej papiery z kolekcji Papelii "Kryształy amarantu" i "List w butelce". Na nich ułożyłam bukiet z wyciętych kwiatów z kolekcji Romantic Garden z Craft Style i dołożyłam tekturki pomalowane farbką Pentart Delicate Białe Srebro, także z Craft Syle. W środki kwiatów wsypałam papeliowe transparentne mikrokulki i na koniec pokropiłam całość białą ecoliną i dołożyłam półperełki i krople rosy :)








Na sklepowych półkach znajdziecie:
I oczywiście wiele więcej produktów:)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za wszystkie odwiedziny:)*

Kartkę zgłaszam na wyzwanie kwiatowe do Miszmasz Papierowy

i do Kartkowego ABC na wyzwanie z półperełką

40 komentarzy:

  1. Przesli8czna i uniwersalna karteczka. Jak zawsze przepięknie dobrałaś dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana:) Jak zawsze miłe słowo zostawiasz :)

      Usuń
  2. Bardzo fajna, ciekawie "opracowane" kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka !Pomysł z kwiatami rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się mieni :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kropelki to ta "kropka nad i" - super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna karteczka!:) lubię takie naturalne motywy!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowa i piękna kartka :) ślicznie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kartka prezentuje się fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna. Cudowny motylek i kwiaty również.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna! Te kwiaty są naprawdę piękne :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie ukwiecona kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)