Szkolny kramik z różnościami

poniedziałek, 7 września 2020

R jak Romantycznie - DT Kartkowe ABC

 Dobry wieczór:)
Na blogu Kartkowego ABC ruszyło dziś kolejne wyzwanie
Temat, który jest mi bardzo bliski, bo baaardzo lubię romantyczne klimaty. 
W takim też klimacie powstała kartka, którą zrobiłam dla koleżanki wyjeżdżającej z Polski, pewnie na stałe... Chciałam, żeby było kobieco, romantycznie i optymistycznie. Wierzę, że mi się udało :)
Papiery to Lemoncraft Serenity, kwiaty w parasolce moje, dużo koronek, krople rosy... i sporo wycinania:)









Bardzo ciekawa jestem Waszych prac na to wyzwanie.
Możecie wygrać zestaw papierów Altair Art, szczegóły na blogu wyzwaniowym :)
Pamiętajcie o banerku:
Dziękuję Wam za wszystkie odwiedziny i za każde dobre słowo.
Ps
Kartkę zgłaszam na lemoncraftowe wyzwanie z moodboardem. Wybrałam niebieskości:)
Zgłaszam też do AltairArt na wyzwanie koronkowo kokardkowe:)

22 komentarze:

  1. Cudne są te niebieskości, robią wrażenie.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna niebieska,prawie niebiańska

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak pięknie! Cudownie, delikatnie, romantycznie... Idealnie Ludeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca i te cudowne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałą kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca, taka romantyczna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeus!!! Thank you for Lemoncraft team.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca :)  bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i dopracowana w każdym szczególe praca. Bardzo ładna. Dziękuję Ci za udział w wyzwaniu Lemoncraft.

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Przepiękna kartka! Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art, Monika DT

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniała praca, kolory zachwycające, jstem pod wrażeniem, dziękuję za zabawę z AltairArt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)