Szkolny kramik z różnościami

sobota, 29 grudnia 2018

Świąteczny maraton kartkowy z Papelią - DT Papelia

Dzień dobry:)
Witam Was poświątecznie. 
Chcę Was zaprosić na poświąteczną relację ze świątecznego maratonu kartkowego z Papelią, który poprowadziłam:)
Zostałam poproszona o przygotowanie warsztatów, podczas których przygotujemy sporo kartek i zawieszkę na choinkę. Tak więc zaplanowałam 6 kartek i zawieszkę z medalionem. 
Efekty możecie obejrzeć poniżej. 
Praktycznie wszystkie produkty są z Papelii i Craft Style. Część tekturek to moje projekty, polecam ;)
Moje Warszatowiczki podczas pracy:

 Ich prace:








Zdolne Dziewczyny miałam, prawda?
A teraz moje...













Materiałoznawstwo:
Mam nadzieję, że podobają się Wam nasze prace, że ktoś wytrzymał do końca:)
Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze :)

35 komentarzy:

  1. świetne prace, takie maratony są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wSPANIAle spędzony wspólnie czas :) piękne prace powstały :) Najlepsze życzenia na NOwy rok :) NAPISZ JAK SIĘ UDAŁ KIERMASZ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś, dla Ciebie też co najlepsze :)
      Będzie relacja z kiermaszu, przed świętami się nie wyrobiłam...

      Usuń
  3. Ale zdolne warsztatowiczki :) Pod czujnym okiem prowadzącej powstały piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super warsztaty! Wspaniałe prace powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace i wspaniałe warsztaty :) Super sposób na wspólne i twórcze spędzanie czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace, takie maratony są fajnym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace zostały stworzone :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace! I tekturki świąteczne też!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo. Warsztaty są super, nie dość że robisz to co kochasz to jeszcze wszyscy dookoła też to kochają ❤️ a kartki wyszły piękne 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) To prawda, było super..., nawet okazało się,zę mogłybyśmy jeszcze dłużej, ale obowiązki rodzinne wzywały... ;)

      Usuń
  10. Wspaniałe kartki powstały na warsztatach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ludko cudne rzeczy robisz! I dzielisz się tym co kochasz!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prace, super dziewczyny sobie poradziły a Ty świetnie ich poprowadziłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)