Szkolny kramik z różnościami

wtorek, 30 maja 2017

Kartka komunijna dla chłopca- Dt Papelia

Witajcie:)
Dziś mój dzień w Papelii.
Chcę Wam pokazać jedną z ostatnich kartek komunijnych, które przygotowałam w tym roku.
Kartka jest formatu A5. Na pięknych lemoncraftowych papierach z Craft Style położyłam maskę, następnie dodałam tekturkę z kielichem i tekturkę z napisem... Srodek także ozdobiłam papierem z tej samej kolekcji i dodałam odbitkę stempla komunijnego.  Kartka wyszła bardzo delikatnie, bez wielu dodatków, bo była przeznaczona dla chłopca.
Zapraszam do obejrzenia:)




Produkty ze sklepu :




Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na zakupy do sklepu:)
Dziękuję, że zaglądacie do mnie:) 
Obecnie jestem na obozie szkolnym, więc nie zaglądam tu:) Trzymajcie kciuki za mnie ;)

9 komentarzy:

  1. Śliczna, elegancka, bardzo ładna ta maska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedni są ci faceci, już od dziecka są obdzierani z kwiatów i innych pięknych dodatków ;) Widać taki już ich los ;)
    A kartka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękna i elegancka karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka, bardzo subtelna i elegancka.
    Uściski, Ludko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, stonowana, idealna dla chłopca. Dekor nałozony przez maskę super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny Kochane, wróciłam z obozu:) Było super:) Dziękuję Wam za wszystkie komentarze:) Bardzo, bardzo jest mi miło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)