Szkolny kramik z różnościami

niedziela, 5 listopada 2017

Kartki świąteczne - DT Papelia

Kochani, zbliżają się Święta Bożego Narodzenia, więc i ja powoli staram się wejść w klimat...
Dziś mam dla Was dwie kartki z jedną maską, z jednego papieru, lecz z innymi dodatkami:) 
Mam nadzieję, że się Wam spodobają:) I to jest moja inspiracja dla Papelii.
Pierwsza kartka z szyszeczkami :)


 Białe cekiny, które opalizują ;)

 I kartka druga... białe cekiny wygladają jak różówe ;)

 A brokat wygląda jak puszek śniegowy...
 Z półek sklepowych użyłam do pracy:






Zapraszam Was do sklepu na zakupy, wybór jest naprawdę duży:)

Dziękuję serdecznie za każde pozostawione słowo:)
Mam teraz baardzo napięty czas, więc rzadziej zaglądam do Was. Mam nadzieję kiedyś to nadrobić:)

Tymczasem ogromnie dziękuję za kolejne paczki, które dostaję od Was na kiermasz
(który już 2 grudnia).
Dziękuję za piękne kartki Cynce, Oribelli, GosiKart i Tores.
Dziękuję za piękne stemple i naklejki sklepowi Studio Forty.
Kto następny?
Pamiętajcie, to dla szóstki ciężko chorych dzieci:)
Dobrej niedzieli:)

56 komentarzy:

  1. Piękne, no robocza sobota widzę była ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie świetne, ale z szyszkami zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace :)pakiecik na kiermasz się kompletuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace! Aż czuję grudniowy klimat...

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne karteczki! Piękny kwiat i cudne dodatki na pierwszej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne obie, ja jeszcze nie rozpoczęłam sezonu świątecznego a już listopad...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki! Poinsecja i szopka to nieodłączne świąteczne atrybuty i uwielbiam gdy znajdują się na kartkach :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę,że Ci się podobają:)

      Usuń
  8. Ładne kompozycje, piękna poinsecja z szyszkami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kompozycje, śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się podobają. :)
    Pozdrawiam ciepło ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne prace i śliczna gwiazda betlejemska

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie jeszcze nic świątecznego się nie zadziało, choć w głowie już coś siedzi😉 Bardzo efektowne karteczki. Robią wrażenie! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za miłe słowa i też pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Piękne i klimatyczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne..już czuć Święta:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)