Szkolny kramik z różnościami

piątek, 2 czerwca 2017

Rameczka na zdjęcie dla maluszka:) Fan Papelii

Witam Was serdecznie:)

Wczoraj był mój inspiracyjny dzień w Papelii, a skoro był Dzień Dziecka, to przygotowałam coś dziecięcego, rameczkę na zdjęcie dla małej dziewczynki:)
Wszytko z perłowym połyskiem. Rameczkę pomalowałam farbką w zielonym wiosennym kolorze i przykleiłam na kostkach do bazy. Dodałam śliczną małą Anieliczkę, która skrzy w słońcu. Postawiłam ją na zielonej trawce, wśród stokrotek. Nad Aniołeczkiem rozkwitły kwiaty wiśni:) Z dala widać latające motyle...i kwitnące kwiatuszki...
Mam nadzieję, że się Wam spodoba:)




 Materiały ze sklepu:




Dziękuję za Wasze odwiedziny i przemiłe komentarze:)
Przesyłam mnóstwo serdeczności:)

23 komentarze:

  1. Ramka jest prześliczna!Pełna dziecięcego uroku i optymizmu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna :) Bardzo mi się podoba :) Jestem zachwycona wykonaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocza rameczka! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza rameczka na zdjęcie małej księżniczki.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna ta rameczka. Taka delikatna i subtelna. Idealna dla małej dziewczynki.\
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za miłe słowa:) Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  6. Urocza rameczka. Delikatna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna rameczka, będzie piękną ozdobą zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, słodka ramka dla małej księżniczki :)
    Może kiedyś skorzystam z pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło:) Cieszę się,że Ci się podoba:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Cudna rameczka, delikatna i niepowtarzalna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna rameczka,każdy detalik perfekcyjnie dopracowany:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)