niedziela, 13 listopada 2011

kartki z okazji narodzin

Tym razem kartki kwadratowe, 15/15 cm, dla nowonarodzonych dziewczynek:)
W pierwszej użyłam ślicznego stempelka ze Scrappo. Stamtąd tez perełki na motylku, a sam motylek ze Scrap.Comu. Drobne kwiatuszki od Miako, z Craftshopu:)
troszkę bliżej;)
Do drugiej kartki wykorzystałam stempelek Lili of the valley, ćwiek se Scrap.Comu, perełki ze Scrappo:) Niestety zdjęcie zrobione późnym popołudniem, na szybko, bez słonka...

Obie kartki wyszły bardzo delikatnie, ale nie wiem czy na zdjęciach to widać:)
Zgłaszam je na wyzwania do:
Szuflady "Liście"
Lili of the valey- Wezwanie 120
Crafty Sentiments Designe "New Baby Challenge"
Secret Crafter "Challenge 160"
Dziękuję za wszystkie komentarze:)***
PS
Bardzo dziękuję za Wasz odzew dotyczący kiermaszu charytatywnego u mnie w szkole, info tutaj.
Pierwsze prace już doszły:) Asiu dziękuję:) Ja jutro po miesiącu nieobecności wracam do pracy i mam nadzieję, że zdążę wszystko zorganizować na czas. Dzięki Wam będziemy mieć sporo prac do sprzedania:)*** Sama w tak krótkim czasie nie byłabym w stanie wiele przygotować:)
Pozdrawiam Was ciepło i życzę miłego wieczoru i dobrego tygodnia:)

A na blogu Craft Barn fantastyczne candy:)

23 komentarze:

  1. Obie karteczki prześliczne, słodziutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, delikatne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie śliczne a pierwsza podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię do ciebie zaglądać, zawsze tak słodko i kolorowo ....Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Awww what a lovely card, thank you for joining us at Crafty Sentiments and good luck,

    Caz xx
    Crafty Sentiments GDT

    OdpowiedzUsuń
  6. gorgeous creation and fabulous spots and stripes, thank you so much for joining us at the Secret Crafter Saturday Challenge
    Hugs Kate xx
    ps I have some new candy if you are interested :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne karteluchy!!!
    Pełne uroku :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie karteczki słodkie i śliczne :)
    Moja paczuszka na kiermasz powoli się szykuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. słodziutkie:-)
    spokojnego powrotu do pracy
    dbaj o siebie
    ściskam
    KT

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie karteczki.
    Dziękuje za udział w szufladowej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, delikatne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne - takie delikatne, dziewczęce karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne i urocze karteczki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ludeczko, piękne karteczki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne karteczki. Pozwoliłam sobie podarować Ci blogowe wyróżnienie z nadzieją ,że nie sprawi Ci ono kłopotu.Pozdrawiam i zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ słodziaki!!!Przepiękne karty wyszły!
    Bardzo Ci dziękuję za Twoje przemiłe komentarze!:))Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Wam bardzo:)
    Alegrio, jest mi bardzo miło:) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. A great card with lots of beautiful details! Thanks for joining us at LOTV this week!
    Hugs, Lena Katrine

    OdpowiedzUsuń
  19. Such pretty cards. Thanks for joining us at Crafty Sentiments :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta pierwsza - cudna!!!!! Druga również słodka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)