Szkolny kramik z różnościami

wtorek, 5 kwietnia 2016

Lift kartki Ani Offcy

Już dawno nie robiłam kartki ot tak sobie:) Znalazłam wolną chwilę, więc postanowiłam zliftować kartkę Ani Offcy, którą pokazała w Diabelskim Młynie. Zrobiłam wersję retro..., na papierze z DeaArt, z odrobiną gazy, mokrokulek, z moimi kwiataki i kilkoma kropelkami rosy;) I zdjęć kilka;)








To kartka, którą liftowałam;)Uderzające podobieństwo, prawda?

Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za każde odwiedziny:)
Kartkę zgłaszam też na Retromanię 15 do Retro Kraft Shopu.


33 komentarze:

  1. Cudna! Piękny efekt uzyskałaś dzięki gazie, mikrokulkom i kropelkom rosy :) A kwiatuszki przewspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną prace wykonałaś:) Kwiaty cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest :* dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszła Ci bardzo urokliwa ramka na starą fotografię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie to sobie wymyśliłam:) Dziękuję:)

      Usuń
  5. Przepiękna :) Kwiatuszki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tam podobieństwo;) Kwiatuszki kolejne są cudne!!! Normalnie po prostu zwyczajnie zazdroszczę takiego "kwiatkowania":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaa, żeby nie było, karteczka śliczna oczywiście, ale widać kwiatki mnie zauroczyły, że zapomniałam zupełnie o całości;)

      Usuń
    2. Przyjedź to pokwiatkujemy;)
      CIeszę się, że całość też Ci się podoba;)

      Usuń
  7. Uroczy projekt :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna karteczka i kwiatuszki super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wykonanie- jesteś mistrzynią kwiatów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Z klimacikiem! A kwiaty są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna :) Świetnie wygląda ta przestrzenna ramka dookoła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rameczka wyszła Ci wspaniała :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach, rosa pierwsza klasa! Dziękujemy za udział w Retromanii! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzieki za udział w wyzwaniu przepiekne te kwiaty i rosa wygląda prześlicznie !!! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)