Szkolny kramik z różnościami

środa, 16 kwietnia 2014

Religijne kartki wielkanocne i życzenia

Nie mogło się obyć bez kartek religijnych, bo dla mnie one właśnie mówią o sednie tych Świąt.
Pierwsze jak siostry - podobne, ale się różnią;)




Kolejne- każda inna, mimo, że motyw Chrystusa Zmartwychwstałego ten sam ( z Magicznej Kartki).




Ten krzyż i wszystkie korony cierniowe okalające serce są z korka od Ani.

I teraz kartki bliźniaczki:)
Razem...
i w pojedynkę:)
I znów razem...

Wiem, że zdjęcia ciemne, ale już są po porządnym rozjaśnianiu:) W rzeczywistości kartki są jasne i delikatne. Papiery to przede wszystkim Magiczna Kartka i trochę Galerii Papieru:)
Kartki zgłaszam do Altair Art.
Dziękuję, że mimo bieganiny przedświątecznej zaglądacie:)  Ja sobie siedzę z gorączką, sprzątać nie mogę, więc chociaż post wrzucam i życzenia na spokojnie mogę Wam złożyć:)
Życzę Wam zatem 
pięknych, wiosennych, pełnych słońca i radości, błogosławionych 
Świąt Zmartwychwstania Pańskiego!

35 komentarzy:

  1. Kartki piękne! Moją uwagę zwróciło serce otoczone cierniami - niesamowicie wygląda.
    Radosnych Świąt Wielkanocnych!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie:) To mój pomysł z tym sercem, nigdzie takich kartek nie widziałam:) Tym bardziej się cieszę,że się podoba:)

      Usuń
  2. Muszę spróbować tego korka, bo efekt niezwykle mi się podoba. Zdrowia życzę, do Świąt jeszcze troszkę czasu więc się kuruj. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie, z czystym sumieniem polecam:) Dziękuję serdecznie:)

      Usuń
  3. Podobają mi się wszystkie, ale szczerze to te z
    z sercem oplecionym cierniem skradły moje serducho
    Lecz się do świąt tylko kilka dni.
    Radosnych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego życzę, buziole:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się bardzo cieszę:)
      Leczę się, leczę...przynajmniej się staram;)
      Lekarz dziś powiedział, że jednak będę żyła, więc jest nadzieja;) Dziękuję Ci ślicznie:)

      Usuń
  4. Piękna produkcja! Mało takich kartek na blogach, tym bardziej więc podziwiam.
    Życzę zdrówka, cobyś w cieple, radości i spokoju ducha celebrowała świąteczne chwile! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję:) Cieszę się,że Ci się podobają:)
      Piękne życzenia;)Mam nadzieję,że się uda;)
      Dziękuję

      Usuń
  5. Wzruszająca seria kartek. Zachwyciły mnie bliźniaczki z grafiką w ciemnej ramce.
    Życzę Ci Ludeczko pogodnych i radosnych Świąt, pełnych miłości i wiary. No i oczywiście dużo zdrowia. Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie za tak miłe słowa:)
      I za życzenia:) Mnóstwo serdeczności przesyłam:)

      Usuń
  6. Słonecznej i radosnej Wielkanocy!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkich chwil Ludeczko ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki:) Zdrowych i radosnych Świąt:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki:) I Tobie Ludeczko i Twoim bliskim zdrowych, spokojnych i błogosławionych Świąt Wielkiej Nocy życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana:*
      Mnóstwo serdeczności Wam ślę:)

      Usuń
  10. Wszystkie są piękne,a kartki bliźniaczki mimo swojej prostoty zawierają cały klimat tych Świąt.
    Wszystkiego najlepszego, radości i wielu błogosławieństw.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, dziękuję Ci ślicznie za miłe słowa i za życzenia:) Świątecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Pięknych świąt, wypełnionych radością -istotą cudu Wielkiej Nocy.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję:)I także pozdrawiam bardzo wiosennie:)

      Usuń
  12. Świetne kartki - to jest właśnie sedno tych Świąt, i tak samo jest z Świętami Bozego Narodzenia. Nie mozemy przedkładac jajek, zająca, kurczaka nad Osobę Jezusa i tego co dla nas zrobił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne zdanie:) Dziękuję za odwiedziny:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  13. Cudne... pomysł z sercem i cierniami rewelacyjny... ja mam problem przy takich kartkach z dodatkami - zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  14. I wzajemnie spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne, proste i świąteczne. Zapraszam do mnie w odwiedziny :)) Pozdrawiam wiosennie !

    OdpowiedzUsuń
  16. chociaż już po swiętach piękne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kartki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne, a z krzyżem naj .... wspaniały pomysł z tą cierniową koroną :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)