Szkolny kramik z różnościami

środa, 1 marca 2017

DT Papelia i Fan Papelii

Kochani, dziś się chwalę:) 
Zostałam zaproszona do współpracy do sklepów Craft Style i Papelia. 
Znałam je już wczesniej, bo brałam udział tam w wyzwaniach i zdarzało mi się je wygrać:)
Bardzo się cieszę!!!! Bardzo:) 
Mam nadzieję, że będą się Wam podobać moje inspiracje ze świetnymi produktami z obu sklepów.

Dziś moja inspiracja dotyczy Fana Papelii, ponieważ dziś rozpoczęła się kolejna edycja tej zabawy.
Do zabawy zgłaszacie pracę z dowolnym produktem z Papelii. Im więcej prac, tym większa szansa na wygraną:)
Ale mam ładny banerek, co nie ;)?
A teraz moja inspiracja:
Kartka wiosenna. Tekturkę ze ślicznym ptaszorkiem ułożyłam wśród zrobionych przez siebie kwiatów. Dołożyłam stemplowane na spryskanym mgiełką papierze i dzielnie przeze mnie wycięte gałązki. Do stempelka bardzo wygodne są papeliowe bloczki akrylowe. To wszystko ułożyłam na papierze potraktowanym przeze mnie maską, a później mgiełkami. I jeszcze trochę postarzania, szarpania, jakieś serwetki papierowe i na koniec kilka kropel rosy... i zapraszam do oglądania:)



Wczoraj wyszło słonko, więc kilka zdjęć słonecznych;)



Dziękuję, że zaglądacie do mnie:) 
Zapraszam do częstych zakupów w obydwu sklepach i pokazywania swoich prac:)
 Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego czasu.

40 komentarzy:

  1. Kochana gratuluje ! Brawo :) Z przyjemnością będę zaglądać jakie też dla nas przygotujesz inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję Agnieszko:) Będę czekać na Twoje wizyty:)

      Usuń
  2. Bardzo Ci gratuluję.Wspaniale!
    Dzisiejsza karteczka zaprowadziła mnie do ukwieconego ogrodu,a w powietrzu unosiła się upojna woń kwiatów zmieszana z zapachem rosy.Pięknie potrafisz rozbudzić wyobrażnię:)
    Z niecierpliwością czekam na dalsze inspiracje.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serca dziękuję za tak piękny komentarz:)Bardzo budujący!
      Zapraszam oczywiście i serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Gratulacjeeeeeeeeeeee !!! Ale az potrójne ! Za współpracę do sklepów Craft Style i Papelia, za cudowna kolejna pracę no i zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... jak wpadniesz do mnie to zobaczysz za co jeszcze sa gratulacje :))) Pozdrawiam cieplutko i czekam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, już lecę do Ciebie:)Dostaję skrzydeł po takich komentarzach:)

      Usuń
  4. Ludko, gratuluję współpracy oraz takiej cudownej kartki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Przepiękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!!!!! Kartka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! banerek pierwsza klasa, a kartka prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję! Już nas inspirujesz, a teraz będziesz miała okazję trafisz do szerszego grona :) Bardzo się cieszę.
    A karteczka prześliczna, cudownie ukwiecona. Bardzo podoba mi się tło uzyskane dzięki masce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana za miłe słowa:*
      Bardzo się cieszę,że podoba Ci się to co robię:) I z wzajemnością:)

      Usuń
  9. Gratuluję,wspaniale!Pięknie inspirujesz! Bardzo lubię Twój styl, cudowny! Pozdrawiam serdecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze gratuluję nowego doświadczenia współpracy, po drugie ślicznego banerka ( ładnemu we wszystkim ładnie ) i po trzecie wspaniałej inspiracji. Tło pracochłonne wygląda ciekawie i reszta też dobrze widoczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:)Ogromnie dziękuję:*

      Usuń
  11. Urocza, wiosenna karteczka :)
    Gratuluję nowych DT :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Kartka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. GRATKI kochana ... wielkie gratki !!!
    A praca Twoja ... śliczności !

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku, dopiero tutaj na bardziej szczegółowych fotkach widzę jaka ta kartka jest przepiękna.
    Też się cieszę, że będziemy mogły razem inspirować. Ty już, widzę, doświadczona, a ja świeżynka w temacie DT ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bardzo się cieszę,ze Ci się podoba:)
      Doświadczona, to za dużo powiedziane:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  15. Jeszcze raz gratulacje, z całego serca Ludeczka!!! Karteczkę podziwiam, podoba się bardzo a ptaszor no po prostu idealny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serca dziękuję:) To dzięki Tobie wysłałam zgłoszenie, więc Twoja to zasługa:)*

      Usuń
  16. Gratuluję wyróżnienia! Kochana, jesteś mistrzyni w tym co robisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oxi, z serca dziękuję za to co powiedziałaś:) To niezwykle miłe!
      :*

      Usuń
  17. Przepiękna , oj cudna!!! I tez gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zestawienie kolorków, ładnie wszystko ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)