Szkolny kramik z różnościami

sobota, 10 maja 2014

Notes i wygrane

W magicznym rozaliowym ogrodzie mały, wesoły aniołek postanowił pofiglować sobie wśród kwiatów i nazbierać cały kosz najpiękniejszych:) Gdy kosz był pełny, przysiadł na chwilę, by popatrzeć na latające nad ogrodem motyle i posłuchać ptasich treli i muzyki płynącej z ogrodu....
i w ten sposób powstał notes dla Ani Baldwin, z którą tworzę parę wymiankową w ARTGrupie ATC. Mam cichą nadzieję, że się spodoba...


 tu widać crackle i mikrokulki...
 darcia i tuszowania... motylki pokryte glossem..
 skrzydełka też...


 Brzegi okleiłam taśmą papierową washi tape.
 Środek i tył notesu:)
 Notes zgłaszam do Diabelskiego Młyna na wyzwanie Lift Kartki Oribelli. Układ z kartki Oribelii jest u mnie odwrócony, to motyle lecące do ramki z aniołkiem...

http://diabelskimlyn.blogspot.com/2014/04/lift-kartki-oribelli.html
 Zgłaszam go też na wyzwanie taneczno muzyczne do 123 scrapuj Ty:)
Notes zgłaszam także na wyzwanie do RibbonGirls i do Emerald Faeries.

A teraz się troszkę pochwalę:)Moja kartka imieninowa dla Przyjaciółki została wyróżniona w Altair Art w Wiosennym bingo:) Bardzo się cieszę i dziękuję:)
 i jeszcze jedna dobra wiadomość:) Podczas Krakowskiej Wiosny Craftowej był konkurs banerkowy-należało odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Byłam jedną z trzech osób, która była najbliższa prawdy i wygrałam naszyjnik od pracowni Zielony Kamyk:)
http://krakowskicraft.blogspot.com/2014/04/wyniki-konkursu-banerkowego.html
 Oto on:) Jest bardzo oryginalny, miedzianozłoty z fioletem:) Dziękuję ślicznie:)


To był długi post:) Mam nadzieję, że ktoś wytrzymał:) Dziękuję za Wasze odwiedziny i każde pozostawione słowo:)
Pięknego weekendu:)

49 komentarzy:

  1. Gratuluję tych wszystkich nagród i wyróżnień uważam że to i tak mało za takie prace jakie Wykonujesz!!!!!!!!! Notes jest śliczny i bardzo oryginalny na pewno będzie się podobał! Pozdrawiam i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Post długi ale konkretny :) gratuluję nagród i wyróżnień,a notes z przyjemnością oglądałam, dobrze że dużo zdjęć dałaś.Jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny notes. Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hermosos trabajos y mi enhorabuena por las distinciones.
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muchas gracias por el comentario agradable :)
      Saludos:)

      Usuń
  5. Gratuluję wygranych:)) Albumik bardzo pogodny i sympatyczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję nagród, a notes wymiata-piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Och Ludko, Gratuluję tych wyróżnień , wygranych i zazdroszczę Ani, która pewnie już zachwyca się tym romantycznym notesem.
    Notes jest uroczy!!!!
    Dziękuję za udział w taneczno-muzycznym wyzwaniu 123scrapujTY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu serdecznie Ci dziękuję za takie miłe słowa:)

      Usuń
  8. wspaniałe wyróżnienia a notesik zwala z nóg

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludka gratuluję przede wszystkim wygranych to zawsze miło na sercu jak ktoś doceni nasze starania i wysiłki :)) Notesik wyszedł fantastycznie i Ania na 100 % będzie zadowolona :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Haniu:) Takie słowa to miód na serce:)

      Usuń
  10. Oczywiście że się spodoba, przecież to prawdziwe cudeńko! Gratuluję Ludeczko wygranych. Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję Ewo:) Serdeczności przesyłam:)

      Usuń
  11. Pięknie! Na pewno się spodoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Notes jest śliczny! Na pewno przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj poszalałaś z tym notesem, ale wyszło przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardzo się starałam, aż się bałam, że za bardzo;)

      Usuń
  14. Ja przede wszystkim pozachwycam się notesem- piękny, bogaty w detale...Och można patrzeć i patrzeć.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, dziękuję:) W takim gronie to nie byle wyzwanie:)

      Usuń
  15. Notes jest piękny i romantyczny, ach i jak zwykle te detale, granulki, itp... cudeńko, szkoda, że nie można z bliska się pozachwycać;) A i oczywiście gratulejszyn!!! Zasłużone, bo piękne prace tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze zapomniałam ślicznie podziękować za wspólną zabawę w ArtGrupie:)

      Usuń
    2. Ooo i dziękuję za lift mojej kartki, cieszę się, że podjęłaś wyzwanie:)

      Usuń
    3. I za udział w taneczno-muzycznym wyzwaniu w "123 scrapuj Ty", bardzo dziękuję:) Że też Ci się udało zmieścić 3 w 1, zdolniacha:)

      Usuń
    4. Dziękuję Ci Kochana za wszystkie miłe słowa, które tu zostawiasz:) Cieszę się, że Ci się notes podoba. I cieszy mnie, ze mogę liftować Twoje piekne prace:) I że niektóre później u mnie lądują;) Buziole:)

      Usuń
  16. Oj, dzieje się, dzieje na tej okładce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wygranych :) a notesik prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaszalałaś - notes jest wspaniały!
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba:)
      Mam nadzieję, że już dotarł na miejsce i także się spodobał:)

      Usuń
  19. Przepiekny notes! Nie moge przestac się zachwycać!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ludko ... piękna Twa praca ! Aniołek mnie rozczulił :)
    Bajeczny muzyczny notes stworzyłaś !
    Pozdrowionka ślę i gratki !

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczy notes :) Na pewno sprawi radość :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniały romantyczny notes, widać ile serca w niego włożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)