Szkolny kramik z różnościami

poniedziałek, 21 września 2020

S jak Stempel - DT Kartkowe ABC

 Witajcie w ostatni dzień lata:)

Dziś rusza kolejne wyzwanie w Kartkowym ABC

Kolejna litera alfabetu to S

S jak Stempel

Żeby było trochę trudniej, to musi to być stempel analogowy, czyli w realu, nie digi :)

Ja przygotowałam dużą ślubną kartkę ze stemplowanym tłem:) Format A5.

Papiery od Scrapandme Amidst The Roses

Tekturki Papelia

Pudełko Rzeczy z papieru











Mam nadzieję, że podoba Wam się moja inspiracja. Zapraszam na bloga wyzwaniowego tam zobaczycie piękne prace moich utalentowanych koleżanek :)

Tymczasem zapraszam Was do zabawy i dziękuję za każde dobre słowo :)

Komplet zgłaszam do MiszmaszaPapierowego



10 komentarzy:

  1. Cudowny komplecik :) Karteczka jest zachwycająca :) Przepiękna kwiatowa kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna. To jest taka kartka, którą zostawia się na pamiątkę na całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, romantyczny komplet i wykonany z wielką dbałością o szczegóły :) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności! Warstwy pięknie zrobione, kompozycja jak trzeba i perfekcyjne wykonanie! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)