Szkolny kramik z różnościami

środa, 13 listopada 2019

Album ślubny-DT Papelia

Dzień dobry,
za oknem słonecznie, więc i u mnie trochę słońca dzisiaj.
Chcę Wam pokazać duży album ślubny 30cm/30 cm, który robiłam w prezencie.
Wykorzystałam do niego sporo papeliowych tekturek i masek oraz papierów (przede wszystkim Lemoncraft i Craft O'Clock), past woskowych i malinek z Craft Style.  I to jest moja inspiracja dla Papelii.
Jest też sporo koronek, perełek i różnych kwiatów. Nie mogło braknąć porannej rosy oczywiście ;)
Dużo zdjęć;)
Do zrobienia okładki wykorzystałam zaproszenie ślubne:) ten wieniec z liści pod imionami i same imiona z datą ;)
Okładka bez słońca
 i w słonku ( tu widać złocenia i pasty woskowe)
 bukiet z moimi ulubionymi gałązkami z serduszkami( wg mojego projektu)




 i strony albumu 
na słonecznych zdjęciach widać połysk złotej farby na brzegach i past woskowych. Żółty darty pasek papieru na każdej karcie w rzeczywistości był złoty...






 tektirka pięknie mieni się od brzoskwiniowej pasty woskowej

Tu widać, jak błyszczą pasty woskowe brzoskwioniowa i zielona
 Przetarłam na sucho złotą farbką



 Wzór maski zrobiłam tapując perłową farbką, w rzeczywistości jest bardzo subtelny...





 Motyl jest posypany białym opalizującym brokatem, czego nie dało się uchwycić


 woski w róznych odcieniach, tylko w słońcu widoczne
 Jedno serce a dwie połówki... i dwa odcienie wosku, które to podkreślają :)






 Napis pociągnięty złotym woskiem, w rzeczywistości wyraźnie widoczny na tle kartki ;)

 A teraz chcę Wam pokazać jak jedną maską zrobiłam tło strony tytułowej, czyli wielką rozetę. 
Mam nadzieję, że tu wszystko widać :)
Maskę spryskałam klejem tymczasowym, żeby się nie przesunęła, i żeby nic nie podciekło.
Każdą część podsuszałam nagrzewnicą, żeby móc przyłożyć znowu maskę.
 I wyszło tak:
Mam nadzieję, że ktoś wytrzymał do końca:)
A teraz zobaczcie co możecie znaleźć na półkach sklepowych:

Pozdrawiam serdecznie:)
 I liczę na Was kiermaszowo :)
Może ktoś jeszcze chciałby dołączyć?  Został prawie miesiąc do kiermaszu :)

12 komentarzy:

  1. Cudowny, bogato ozdobiony albumik! Fantastyczny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny album, a okładka prezentuje się zjawiskowo.
    Uściski, Ludko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Album jest po prostu boski, zachwyca mnie każdy szczegół :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam precyzyjne ułożenie maski, mam ją i wiem, że nie jest łatwa. Cały album przebogaty, woski dodały nie tylko blasku ale i zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, one rzeczywiście ładnie pachną:)
      A maskę spryskałam wcześniej klejem tymczasowym, to bardzo pomaga:)
      Dziękuję ślicznie za miłe słowa :)

      Usuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)