Szkolny kramik z różnościami

niedziela, 7 lipca 2019

Zakładki cd..

Dobry wieczór,
chcę Wam pokazać jeszcze dwie zakładki, które zrobiłam razem z poprzednimi.
Pierwsza jest zdecydowanie lemoncraftowa, druga absolutnie stamperiowa. 
Pierwsza ubrana w herbaciane róże, druga lawendowa.
Na pierwszej darcia, szarpania, koronka i chlapania, na drugiej też koronka-ale to emmossowane stemple Stamperii plus gipiura i także chlapanie na całego :)
Mam nadzieję, że się Wam spodobają:)













Pozdrawiam bardzo ciepło i życzę Wam dobrego tygodnia :)
Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:)

19 komentarzy:

  1. Cudowne zakładki. Właśnie skończyłam robić swoje zakładki, chyba powstanie ich jeszcze więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze piękniejsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! Przepiękne są te embossowane koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zakładki, nie mogę się na nie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zakłądeczki :) powinnyśmy pomyśleć o jakiejś zakładkowej wymiance ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lawendowa skradła moje serce! Uwielbiam takie kolory 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie mają w sobie to coś... Chyba zamiast czytać książke, to wpatrywałabym się w taką piękna zakładkę.:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze zakładki. Ta dioletowa mnie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne, lawendowa skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakładki :) Lubię zarówno klimat retro, jak i lawendę (i fiolet) i sama nie wiem, która podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)