Szkolny kramik z różnościami

sobota, 18 sierpnia 2018

Komplet wymiankowy - DT Papelia

Dzień dobry :)
Ostatnio brałam udział w wymiance i przygotowałam na nią zestaw prezentów: 
szkatułkę i ramkę oraz kartkę.  Do wykonania niespodzianki użyłam wielu produktów z Papelii, dlatego jest to dziś moja inspiracja dla tego sklepu :)
 Szkatułkę i ramkę zdekupażowałam:)
 Do obydwu użyłam papeliową maskę z motylami. Po pocieniowaniu akrylami, dołożyłam woski z Craft Style.
 Postać kobiety przykleiłam metodą transferu, później dołożyłam róże z serwetki. Do maski użyłam kleju tymczasowego z Craft Style, świetnie dokleił szablon do pracy, nic nie podciekło pod spodem, wzór wyszedł bardzo dobrze. Bardzo jestem z efektu zadowolona.
 W środku róze i cieniowanie farbą i woskami : złotym, zielonym i żołtym.
 Brzego przetarłam złotym woskiem...
 Do zestawu przygotowałam kartkę, do której tło postemplowałam trzema stempelkami z Papelii. Dołożyłam bukiet kwiatów, sizal, oplątwę i chrobotek,  malinki z Craft Style, koronki i złote papeliowe mikrokulki. I na koniec kilka kropel rosy :) 



 I na koniec wielkość szkatułki, kartka zmieściła się w niej spokojnie. Nie pamiętam dokładnych wymiarów, tak około 20/15 cm...

W sklepie możecie znaleźć:
Woski, klej tymczasowy i malinki znajdziecie w Craft Style. Stamtąd jest także papier Be with Me ( Laserowe Love), na bazie którego powstała kartka.
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego weekendu:)
Z całego serca dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

31 komentarzy:

  1. Przepiękny komplecik i wspaniały prezent :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne prace :) szkatułka wymiata!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ..wrrr... trzeci raz piszę komentarz... no to napiszę...
    jak Aga wcześniej napisała, że wszystko piękne, ale szkatułkę to ja bym chciała osobiście, taką samą!! :) Pięknie Ci się udała, a te motylki z kobietą rewelacja, złote woski w użyciu, mrrr...
    Hmm, to ja mam jeszcze w tym roku urodziny... no ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego aż trzy razy? Coś nie działa?
      Bardzo się cieszę,że Ci się wszystko podoba :)
      Przemyślę sprawę ;)

      Usuń
  4. Przepiękny zestaw, każdy detal przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dopieszczona praca,wspaniała jest

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowne pamiątki, piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko tak pięknie wykonałaś, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pieknie,jestem pof
    d duzym wrazeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Baaardzo mi miło :) I za piękne bransoletki dziękuję :) :*

      Usuń
  9. Piękny komplecik prezentowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, romantyczny zestaw, a szkatułka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, jakże szczęśliwa z pewnością była Twoja wymiankowa para! Cuda stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, delikatny kobiecy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)