Szkolny kramik z różnościami

sobota, 11 sierpnia 2018

50 urodziny:) Inspiracja dla Craft Style.

Witajcie w sobotni wakacyjny poranek:)
Dziś chcę Wam pokazać kartkę urodzinową, zrobioną już jakiś czas temu. To moja inspiracja dla Craft Style ;)
Do jej wykonania użyłam papierów z kolekcji Romantic Garden, które postemplowałam papeliowym stemplem z pismem odręcznym, świetnych papeliowych tekturkowych cyfer, które pomalowałam farbką Pentart Delicate Gold Rose i żwirku barwionego. Znajdziecie tu również gipiurową koronkę, dratwę i ranną rosę;)






W sklepie znajdziecie:
Miłego dnia :)
Dziękuję, że zaglądacie :)

41 komentarzy:

  1. Całość wyglad pieknie <3 Świetne dodatki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka śliczna. Podobają mi się kwiaty❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie piękna i te kwiaty...ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka! Prześliczny jest ten wianuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka , kwiaty jak żywe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała kartka, cudnie wyglądają te kwiaty 3D:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie Ci wyszła kompozycja wianuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie piękne kwiaty,super kartka

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała kartka, cudnie wyglądają te kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka, świetny wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się przestrzenność kwiatów i rosa na nich :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka śliczna, a rosa zbierana o poranku - czyż nie? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście, wczesnym świtem ;) Dzięki Madziu :)

      Usuń
  13. Śliczne detale i super pomysł na wycięte kwiatki, bo są wycięte prawda? Nie ukrywam że pomysł podbieram :) Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Gosiu, kwiatki wycinałam, moczyłam i formowałam :) Miłego ugniatania:) Dziękuję za miłe odwiedziny :)

      Usuń
  14. Pięknie ukwiecona praca :) i te kropelki rosy- dodają jej świeżości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle przecudne gnieciuchy i moja ulubiona u Ciebie rosa! Piękna kartka😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wiolu:) Tyle pochwał, serce rośnie :*

      Usuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)