Szkolny kramik z różnościami

niedziela, 22 października 2017

Kartka urodzinowa - DT Papelia

Witam Was bardzo ciepło:)
Pogoda deszczowa, chłodno więc ja postanowiłam Wam pokazać lekką i pogodną kartkę z motylami, którą dziś inspiruję w Papelii:)
Oglądając szczegóły zobaczycie, że motyle w różnej postaci wyłaniają się z każdego zakątka kartki;) Podstempowałam lekko tło stemplem z tekstem ( bardzo go lubię ).
Do pracy wykorzystałam też tekturki z cyframi - bardzo przydatna rzecz;) Na koniec dołożyłam kwiat własnej produkcji i krople rosy...
Zapraszam do obejrzenia:)

 i obiecane szczegóły:





Do pracy wykorzystałam:





Zapraszam Was do buszowania w sklepie, pojawiają się nowe produkty...
Ogromnie dziękuję, że zaglądacie do mnie, a zwłaszcza za pozostawiane komentarze:) Bardzo dodają skrzydeł.
Pozdrawiam serdecznie:)

Ps
Wielkimi krokami zbliża się termin kiermaszu charytatywnego, który odbywa się w mojej szkole od kilku lat, a na który wiele z Was przesyła swoje prace, by pomóc. Pomagamy w ten sposób szóstce nieuleczalnie chorych dzieci - Pięcioraczkom z Brzeska i Eliszce Jokes. Tym razem kiermasz odbędzie się 2 grudnia. Jeśli ktoś z Was znów chce pomóc to chętnie podam adres, gdzie można coś przesłać:) Z góry za wszystko dziękuję :)
Przeliczyłam ostatnio, pomagamy 10 lat! Nic bym bez Was nie zrobiła! Dziękuję za wszytsko!

50 komentarzy:

  1. Motylki wprowadzają lekkość...a kropelki rosy są niezbędne! Piękna kartka! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko u mnie jest deszczowo i jesiennie. Czytam, że u Ciebie na drugim końcu Polski - to samo!!! Ludko piękną stworzyłaś kartkę. Motyle nadają jej zwiewności - super!!! Piękny dar serca - pomaganie już 10 lat!!! Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu. Bardzo miło się czyta Twoje komentarze:)

      Usuń
  3. Kartka prześliczna i taka dopracowana w każdym szczególe!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna inspiracja, wspaniałe kwiaty <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ bogata ta kartka😍 pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna, warstwowa, leciutka karteczka! Cudna jest. Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna taka w różu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowną kartkę wykonała...pięknie w tych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała, niezwykła kartka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bogata, warstwowa, pracochłonna kartka z pięknym efektem końcowym.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekna karteczka a kropelki rosy jak naturalne , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna kartka, śliczne kolory i cudowne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, optymistyczna i radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała, delikatna karta! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wooow jaka rewelacyjna kompozycja i kartka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)