Szkolny kramik z różnościami

sobota, 17 marca 2018

Kartki wielkanocne dla Papelii

Dzień dobry:) Chociaż zimny ;)
Znów pracowałam dla Papelii :) Tym razem to świąteczne kartki pełne wiosny:) Tak na przywołanie;) Z papeliowym tekturkami, na bazie papierów i z dodatkiem farb i wosków z Craft Style... plus kilka kropel rosy ;) Mam nadzieję, że się Wam spodobają :)
Pierwsza kartka


 Druga...


 Trzecia...

 Czwarta:

 Piąta:

 I ostatnia dziś:)

Mam nadzieję, że wytrzymaliście do końca:)
A teraz materiałoznawstwo;)





Dziękuję za wszystkie odwiedziny:)
Pozdrawiam i życzę dobrego weekendu:)

18 komentarzy:

  1. Przepiękne, i wiosną zapachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki. Są takie radosne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludko, niezwykle piękne kartki stworzyłaś.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludeczko, cudowne wielkanocne karteczki! Takie kolorowe i radosne na przekór temu co za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki! Zapraszam do mnie po wygraną Candy :) Im szybciej wyślę tym większe szanse, że dojdzie na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne karteczki, mam nadzieję, że przywołają wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne. Bardzo klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Cudnie ciepłe i bardzo radosne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Noooo, ale żeś się rozkręciła z tymi karteczkami kobieto ;) Co jedna to ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie kartki piękne, soczyste kolory, idealne na Wielkanoc

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, te kolory, cudownie się ogląda te twoje prace.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)