Szkolny kramik z różnościami

niedziela, 16 lipca 2017

Kartka na ślub - DT Papelia

Witajcie w niedzielny poranek. Dziś ispiruję w Papelii.
Na tę okoliczność przygotowałam kartkę na ślub, ale tym razem to format DL, sporo złotej farby, stemplowania, cieniowania, wyginania i szarpania i warstwy:) Do tego koronkowe róże:)...i kilka kropel rosy;)
I piękny napis... ogromnie mi się spodobał....






 Do kartki użyłam:
piękną maskę
 tekturkę  z napisem
 Stempel z tekstem
 stempel z małym motylkiem
 i bloczek akrylowy
Mam nadzieję, że się Wam spodobała moja inspiracja:)
Zapraszam Was do sklepu, gdzie ciągle pojawiają sie nowości i każdy znajdzie coś dla siebie:)
Tymczasem baaaaaaardzo Wam dziękuję, że zaglądacie do mnie i za każdy komentarz:)
Miłej niedzieli Wam życzę:)
Ps
Kartkę zgłaszam na wyzwanie ślubne do Eko-Deko :)
i na wyzwanie Rustykalnie do CraftyMoly



37 komentarzy:

  1. Fantastyczna praca. Serduszka wyglądają cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak "niebukietowo" u Ciebie, no proszę Cię, ale całkiem, całkiem;) Warstwy, szarpania, ten napis, klimat jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tak sobie wymyśliłam,zeby inaczej było;)

      Usuń
  3. Piękna i pomysłowa karteczka! A napis też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana:) Czułam wewnętrzny przymus,żeby coś z tym napisem zrobić;)

      Usuń
  4. dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykła kartka, bardzo oryginalna i pełna uroku.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że Ci się Małgosiu podoba:) Buziaki:)

      Usuń
  6. pracochłonna, ale bardzo bardzo oryginalna....super

    OdpowiedzUsuń
  7. Ludko bardzo nietypowa kartka jak na Ciebie, ale mi się niezmiernie podoba - trochę warstwowo, mediowo i materiałowo:). Sporo włożyłaś w nią pracy, brawo!!! Napis prezentuje się ekstra z całą kompozycją. Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serca dziękuję Kasiu:) Potrzebowałam lekkiej odmiany:)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  8. Absolutnie cudowna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna :)Dziękuje za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam Agnieszka :)


    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy projekt, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna praca :) Dziękuje za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Dzięki za udział w wyzwaniu EKO-DECO

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Marta. 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyszło. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Eko-Deco. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kartka i super napis:) Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. DT Ewa

    OdpowiedzUsuń
  18. praca dopracowana w każdym milimetrze :) dziękuję za udział w wyzwaniu, Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)