wtorek, 18 kwietnia 2017

Poświątecznie z jajami;)- DT Papelia

Witajcie po świętach. Mam nadzieję, że wypoczęliście:)
Zapraszam więc na poświąteczną kartkę w klimacie świątecznym, moją inspirację w Papelii.
Użyłam do niej pięknej wiosennej maski, filigranowych jaj i stempelka z listkami, które pasują do wszystkich bukietów... Do tego dołożyłam mech spreparowany, trochę gazy, kwiaty WOC, gałązki bazi i kilka kropel porannej rosy...



Użyte ze sklepu materiały:
maska
jajka
stempel listki
bloczek akrylowy
Zapraszam Was na zakupy do sklepu:) 
Przypominam, że każdą pracę z produktem z Papelii możecie zgłosić do naszej zabawy na Fana Papelii:) Nagrody czekają;)
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję, że zaglądacie:)
Dziękuję też za wszystkie życzenia świąteczne i tutaj i na fb :) 💝
Zapraszam Was na candy z niespodzianką:)

14 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka. Kwiatuszki cudne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, wiosenna kartka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:)Serdeczności przesyłam:)

      Usuń
  3. U Ciebie wiosna w pełnej krasie.. i na kartce i na tym słonecznym zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna! Cudownie to wszystko ze sobą skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna.Bardzo wiosenna.Dzięki kropelkom rosy,Twoje kartki nabierają szczególnego charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna energetyzująca karteczka. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)