poniedziałek, 19 maja 2014

Kartka męska - walizka retro...

Kartka z mapą na wyzwanie Let's Get Shabby.
Elementy odrysowałam od wykrojnikowych i wycięłam nożyczkami. Paski skórzane i okucia pomalowałam inką brązową od Meresanth z Retro Kraft Shop. Użyłam też maski z dużym zegarem...dodałam naklejkę plus sznurek i walizka gotowa;) Bon voyage!
Kartka w różnych ujęciach, na różnym tle;) Nie mogłam się zdecydować;)



I bliżej:)
Cała;)
Zgłaszam ją na Retromanię 4.Kartka pójdzie na charytatyw, bo 7 czerwca impreza szkolna, wiec może znowu uda się sprzedać trochę prac, z przenaczeniem na pomoc pięcioraczkom i Eliszce:)
Dziś dostałam śliczny notes z wymianki notesowej, od Ani Baldwin:) Dziękuję Aniu:)
Dziękuję za to, że wpadacie do mnie:) Szczególne uściski przesyłam pozostawiającym ślad po sobie;)
Miłego wieczoru:)

39 komentarzy:

  1. Kartka jest świetna - prezentuje się wspaniale w każdej scenerii :).
    Dostałaś piękny notes.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie:) Bardzo się cieszę, że Ci się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludko też bym Ci coś przyniosła :) Na kiermasz
    Będziesz jutro w szkole przed południem? Albo gdzie zostawić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, będę:) Możesz zostawić w sekretariacie, abo pytać o mnie:) dziękuję:)

      Usuń
  4. Fantastyczna stylowa walizka! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny pomysł na kartkę :) czy mogę kiedys zrobić cos podobnego ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba:) No jasne:) To wzór z wykrojnika, więc tym bardziej możesz z nim poszaleć:)

      Usuń
  6. Pomysł jest rzeczywiście genialny,!!!! Kartka prześliczna!!!! Czy ja tez kiedyś będę mogła wykorzystać motyw walizki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję:) Jasne, że możesz:)

      Usuń
  7. Ale smakowitości! Kuferek wymiata,a notesik też cudny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna walizka! Ależ się musiałaś nawycinać, żeby wszystkie te elementy tak... gratuluję wytrwałości. :) Świetne są te przetarcia na paskach i okuciach - bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko:) Dzięki Tobie miałam od czego odrysowywać;) Ale już poluję na ten wykrojnik, szkoda, że się na Twoje zakupy nie załapałam;) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  9. Pomysłowa ta walizeczka z mapką:) Wspaniała pamiątka z podróży! I na wyzwanie zdążyłaś w ostatniej chwili, dziękuję za wspólną zabawę z Let`s Get Shabby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba:) Starałam się bardzo;)

      Usuń
  10. Śliczna walizeczka i ile w niej elementów, notesik dostałaś też śliczniutki :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Your little suitcase is perfect for a Map Challenge...Thanks for sharing it with us at Let's Get Shabby :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapitalna kartka - walizka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł z walizeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Like how you created your suitcase. Thanks for playing with us at shabby.

    OdpowiedzUsuń
  15. this is soooo lovely! What a beautiful travel 'case'!
    thanks for playing along with us!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie ozdobiona waliza! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna, pomysłowa kartka i piękny notes :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiem jak ciężko zrobić "męską" rzecz ;) przynajmniej dla mnie. Bardzo udana karteczka i taka bardzo męska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Oxi, że Ci się podoba:) Bardzo:)

      Usuń
  19. Wow!!!! Świetna walizeczka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)